کد خبر: 67192 A

کریستن استوارت، سوزان سانتاگ

پرنسس دایانا و حالا سوزان سانتاگ؛ ستاره‌ای که زنان مشهور را خوب بازی می‌کند

پرنسس دایانا و حالا سوزان سانتاگ؛ ستاره‌ای که زنان مشهور را خوب بازی می‌کند

استوارت پیش‌تر نقش «پرنسس دایانا» را در فیلم «اسپنسر» (Spencer) بازی کرده و رئیس هیأت داوران جشنواره برلین هفتاد و سوم است.

ایران آرت: کریستن استوارت در فیلمی به کارگردانی «کریستن جانسون» نقش «سوزان سانتاگ» نویسنده،‌ فیلسوف و فعال سیاسی آمریکایی را بازی خواهد کرد. این فیلم بر اساس کتاب بیوگرافی برنده پولیتزر «سانتاگ: زندگی او» (Sontag: Her Life) نوشته «بن موسر» اقتباس خواهد شد و عنوان موقت آن «سانتاگ» (Sontag) است.

سانتاگ که در سال ۲۰۰۴ درگذشت، بیشتر با آثاری چون «علیه تفسیر» (Against Interpretation)، «درباره عکاسی» (On Photography)، «بیماری به مثابه استعاره» (Illness as Metaphor) و «سبک‌های اراده رادیکال» (Styles of Radical Will) شناخته می‌شد اما در مورد جنگ ویتنام و محاصره سارایوو هم نوشته بود.

 

IMG_20230211_132234_851

به گزارش ۳۰نما، استوارت پیش‌تر نقش «پرنسس دایانا» را در فیلم «اسپنسر» (Spencer) بازی کرده و رئیس هیأت داوران جشنواره برلین هفتاد و سوم است.

جانسون با مستندهایش از جمله «دیک جانسون مرده است» (Dick Johnson Is Dead) شناخته می‌شود و به عنوان فیلمبردار در مستندهای «سوگند» (The Oath) و «شهروندچهار» (Citizenfour) مشارکت کرده است. او نویسنده فیلم با همکاری «لیسا کرون» خواهد بود و پروژه در کالیفرنیا، نیویورک، پاریس و سارایوو فیلمبرداری می‌کند.

 

پرنسس دایانا سوزان سانتاگ کریستن استوارت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین