کد خبر: 67317 A

پرویز پرستویی

اکران فیلم جنجالی پرویز پرستویی که موجب درگیری آقای بازیگر در آمریکا شد

اکران فیلم جنجالی پرویز پرستویی که موجب درگیری آقای بازیگر در آمریکا شد

این فیلم اردیبهشت ۱۴۰۱ با نام «داستان‌های هزار و یک روز» (افسانه بناسان، غول چراغ جادو) در لس‌آنجلس، با حضور پرویز پرستویی، به نمایش درآمد و با حاشیه‌های بسیاری همراه شد.

ایران آرت: فیلم سینمایی «معجزه بناسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حبیب احمدزاده از سوم اسفند در سینماهای منتخب «هنروتجربه» اکران شده است‌.

به گزارش خبرآنلاین، «معجزه‌ بناسان» به نویسندگی حبیب و زینب احمدزاده، محصول مشترک ایران و ژاپن است. این فیلم در چهار کشور ایران، ژاپن، اتریش و عراق فیلمبرداری شده است و بازیگرانی چون شیزوکو تسویا، گرهارد فرایلینگر، نوریوکی آساکورا، محمود بنکدارنیا، سارا اسماعیل‌طلای و پرویز پرستویی در آن ایفای نقش می‌کنند.

حبیب احمدزاده، این فیلم را برای قدردانی از شیزوکو تسویا، زنی ژاپنی ساخته که به درمان سربازان ایرانی شیمیایی‌شده در جنگ ایران و عراق، کمک کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بناسان غول چراغ جادو در حین اخراج از زمین شرط فرشته‌ای را می‌پذیرد تا با کمک آهنگسازی به نام اساکورا دوباره با معجزه‌ای، امید را به انسان‌ها برگرداند.»

خبرآنلاین نوشت: این فیلم که هم اکنون در سینماهای منتخب گروه «هنروتجربه» در حال اکران است اردیبهشت ۱۴۰۱ با نام «داستان‌های هزار و یک روز» (افسانه بناسان، غول چراغ جادو) در لس‌آنجلس، با حضور پرویز پرستویی، به نمایش درآمد و با حاشیه‌های بسیاری همراه شد. پرویز پرستویی و دیگر هنرمندان گروهی که برای نمایش این فیلم به آمریکا رفته بودند با تهاجم کلامی عده‌ای مواجه شدند که از آن ها خواستند درباره نسبت خود با حاکمیت توضیح دهند. این تهاجم در نهایت در نهایت به درگیری فیزیکی منجر شد.

 

پرویز پرستویی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین