کد خبر: 67342 A

احسان علیخانی، محمدرضا گلزار، احسان علیخانی، بشیر حسینی، حامد سلطانی

مجری برنامه تحویل سال در غیاب گلزار، علیخانی و رشیدپور کیست؟/ شانس دو نام غیر منتظره

مجری برنامه تحویل سال در غیاب گلزار، علیخانی و رشیدپور کیست؟/ شانس دو نام غیر منتظره

در حالیکه هر ساله مجریان شناخته شده همچون احسان علیخانی و رضا رشیدپور اجرای برنامه‌های ویژه تحویل سال را برعهده داشتند، امسال از دو چهره غیرمنتظره نام برده می‌شود.

ایران آرت: برنا نوشت: در سال های گذشته به طور معمول اجرای برنامه های سال تحویل شبکه سه سیما را احسان علیخانی و رضا رشیدپور برعهده داشتند، امسال نیز علاوه بر آنها گمانه زنی هایی درباره حضور محمدرضا گلزار برای اجرای این برنامه صورت گرفته بود.

با این وجود برخی منابع خبری به معرفی مجریان امسال ویژه برنامه شبکه سه پرداخته اند و از سید بشیر حسینی و حامد سلطانی به عنوان گزینه های اجرای این برنامه نام برده اند.

به نقل از برنا، حامد سلطانی که پیش از این برنامه هایی مانند اعجوبه ها را اجرا کرده شاید حضورش در برنامه های مذهبی پررنگ تر از برنامه های دیگر بوده باشد. وی در گذشته اجرای برنامه هایی مثل "حسینیه معلی" را برعهده داشته و طی دو سال گذشته در برنامه صبحگاهی "سلام صبح بخیر" نیز حضور داشته است.

اما سید بشیر حسینی شاید با برنامه عصر جدید بود که شناخته شد و در دو سری اول این برنامه جزو تیم داوران بود که در سری سوم جای خود را به مجید اسماعیلی داد. البته وی امسال در صدا و سیما وارد عرصه مجری گری نیز شد و در اولین تجربه خود برنامه "رویانیم" را برعهده دارد.

 

رضا رشیدپور محمدرضا گلزار احسان علیخانی حامد سلطانی بشیر حسینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین