کد خبر: 67411 A

اما استون، ویلم دافو

اما استون و ۲۰ سیلی به صورت آقای بازیگر

اما استون و ۲۰ سیلی به صورت آقای بازیگر

«موجودات بیچاره» با بازی اما استون و ویلم دافو داستانی فرانکنشتاین-وار در مورد زنی است که مغزش با کودک زاده‌نشده‌اش جایگزین می‌شود اما از داستان فیلم «و» جزئیات زیادی درز نکرده است

ایران آرت: ویلم دافو می‌گوید به «اما استون» اصرار کرده برای فیلم جدید «یورگوس لانتیموس» به او ۲۰ مرتبه سیلی بزند. دافو در دو فیلم جدید «و» (AND) و «موجودات بیچاره» (Poor Things) با کارگردان «سوگلی» (The Favourite) همکاری کرده است.

«موجودات بیچاره» داستانی فرانکنشتاین-وار در مورد زنی است که مغزش با کودک زاده‌نشده‌اش جایگزین می‌شود اما از داستان فیلم «و» جزئیات زیادی درز نکرده است. با این حال داو در مصاحبه جدیدی با «نیویورک تایمز» فاش می‌کند که برای این فیلم به استون اصرار کرده ۲۰ بار به او سیلی بزند.

استون در مورد سبک بازیگری دافو می‌گوید: «بسیاری از بازیگران غریزه‌ای برای اجرا دارند – اجرایی از نوع «به من نگاه کن، به من نگاه کن!». [دافو] نقطه مقابل آن است.»

در گزارش «نیویورک تایمز» آمده است که برای فیلم «و» نیازی به حضور دافو در محل فیلمبرداری نبوده اما او به هر حال حضور پیدا می‌کند. لانتیموس می‌گوید: «از بازیگر همین انتظار را باید داشت. تمایل برای همکاری به هر شکلی.»

«هونگ چائو»، «جسی پلمانز»، «مارگارت کوالی»، «هانتر شیفر»، و «جو آلوین» دیگر بازیگران فیلم «و» خواهند بود.

دافو در فیلم دیگری به نام «درون» (Inside) نقش سارقی را بازی می‌کند که در یک آپارتمان مینیمالیستی گرفتار می‌شود. این فیلم از ۱۷ مارس اکران خواهد شد

 

اما استون ویلم دافو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین