کد خبر: 67612 A

بازیگر زن، اندی مک داول، خانم بازیگر

خسته شدن خانم بازیگر از جوان‌سازی خودش/ پیرم و اشکالی ندارد!

خسته شدن خانم بازیگر از جوان‌سازی خودش/ پیرم و اشکالی ندارد!

او می‌گوید: «هر چند وقت یکبار به کسی می‌گویم: «من پیرم» و آن‌ها می‌گویند: «نه نیستی!» مثل این است که حرفی وحشتناک باشد. حقیقت امر این است که من پیرم و اشکالی ندارد!»

ایران آرت: اندی مک‌داول از ورود به سالخوردگی خوشحال است. این بازیگر ۶۴ ساله آمریکایی در مصاحبه با «کیتی کوریک» از دوران بازیگری و پیری می‌گوید.

او در پاسخ به این پرسش که آیا باور می‌کند بعضی از فیلم‌های او از جمله «روز موش خرما» (Groundhog Day) سه دهه قبل عرضه شده‌اند یا نه فوراً پاسخ مثبت می‌دهد: «به یاد می‌آورم که ۴۰ ساله بودم و در یک جشنواره سینمایی زنی جوان با من مصاحبه کرد. یکی از سؤالاتش این بود: «پیر شدن و از دست دادن زیبایی چه حسی دارد؟» این سؤال را واقعاً از من پرسید.»

مک‌داول می‌گوید این پرسش او را ناراحت می‌کند: «فقط می‌توانستم فکر کنم: «یک روز پیر می‌شوی. چرا این ایده را ترویج می‌کنی؟»»

به گزارش ۳۰نما، و اضافه می‌کند که خودش عاشق پیری و به ویژه خاکستری شدن رنگ موهایش است: «وقتی در حین پاندمی کووید شروع شد به تغییر رنگ، دیدم که درست فکر می‌کردم؛ خوب به نظر می‌آمدم. وقتی تغییر کرد چشمانم درشت‌تر به نظر رسید. رنگ آن‌ها کمی متفاوت شد. از اینکه پوستم بهتر شد خوشم آمد. و حسی داشتم. من را توانمندتر کرد. حس کردم قدرتمندتر و واقعی‌تر شده‌ام و بیشتر خودم هستم.»

بازیگر «چهار عروسی و یک تشییع جنازه» (Four Weddings and a Funeral) می‌گوید اینکه دیگران به او می‌گویند «پیرتر به نظر» می‌آید مضحک است: «برای من اهمیتی ندارد. می‌خواهم پیر باشم. از تلاش برای جوان به نظر رسیدن خسته شده‌ام.»

او ادامه می‌دهد: «هر چند وقت یکبار به کسی می‌گویم: «من پیرم» و آن‌ها می‌گویند: «نه نیستی!» مثل این است که حرفی وحشتناک باشد. حقیقت امر این است که من پیرم و اشکالی ندارد!»

پیش از مک‌داول سلبریتی‌هایی چون «هیلاری برتون» و «الیسون جنی» نسبت به رویکرد هالیوود به سالخوردگی معترض شده بودند.

 

بازیگر زن خانم بازیگر اندی مک داول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین