کد خبر: 67624 A

رضا رویگری

آرزوی تلخ رضا رویگری برای مردم در سال جدید

آرزوی تلخ رضا رویگری برای مردم در سال جدید

بازیگر سریال مختارنامه گفت: دعا می کنم هیچ مردی به خاطر دست و جیب خالی، شرمنده خانواده اش نباشد. هرچند که به سال ۱۴۰۲ و سال خرگوش خیلی خوش بین نیستم.

ایران آرت: فارس نوشت: رضا رویگری، بازیگر و خواننده سرشناس کشورمان گفت: سال ۱۴۰۱ یکی از سال های بدی بود که بر من گذشت. همه اتفاقات امسال به شکلی بود که باید بگویم ۱۴۰۱ یکی از بدترین سال های زندگی ام بود.

وی با اشاره به شرایط جسمی اش افزود: طی سال گذشته، بیماری باعث شد که بیکار باشم و توان حضور در صحنه را نداشته باشم. این بیکاری و بیماری من را بی حوصله کرده بود و اگر بخواهم یکی از ویژگی های منفی خودم را در سال ۱۴۰۱ بگویم همین کم حوصلگی است.

این بازیگر ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ ویژگی مثبتی مانند تحمل سختی ها داشتم. دردهای جسمی و فشارهای زندگی را تحمل کردم و همین صبر هم یک ویژگی مثبتم بود.

رضا رویگری درباره برنامه اش برای ادامه سال ۱۴۰۲ هم گفت: سال جدید برای یکی دو تا فیلم و سریال صحبت کردم اما تا الان فقط حرف بوده است. مثلا قرار بود برای حضور در فیلمی به مشهد بیایم اما فقط صحبت کردیم و از نتیجه اش به من خبر ندادند. فعلا منتظرم ببینم چه اتفاقی می افتد و کدام پیشنهاد عملی می شود.

به نقل از فارس، این بازیگر و خواننده سرشناس در پایان گفت: همیشه برای مردم ایران آرزوی سلامتی، شادی، نشاط و سرافرازی و جیب پر داشته ام و برای سال ۱۴۰۲ هم چیزی جز این نمی خواهم. دعا می کنم هیچ مردی به خاطر دست و جیب خالی، شرمنده خانواده اش نباشد. هرچند که به سال ۱۴۰۲ و سال خرگوش خیلی خوش بین نیستم.

 

رضا رویگری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین