کد خبر: 67646 A

دی کاپریو، گرگ وال استریت

دی کاپریو و پرونده اختلاس ۴/۵ میلیارد دلاری/ پای آقای سوپراستار به دادگاه باز شد

دی کاپریو و پرونده اختلاس ۴/۵ میلیارد دلاری/ پای آقای سوپراستار به دادگاه باز شد

دی‌کاپریو به هیچ جرمی متهم نشده اما با «جو لو» در سال ۲۰۱۰ و در جشن تولد ملاقات داشته است. این بازیگر می‌گوید: «می‌دانستم که یک تاجر بزرگ با رابطه‌های بسیار در ابوظبی و مالزی است.»

ایران آرت: «لئوناردو دی‌کاپریو» دوشنبه این هفته در دادگاه فدرال برای یک پرونده پولشویی بین‌المللی شهادت داده است. این بازیگر ۴۸ ساله در جایگاه شهود قرار گرفته تا در مورد «جو لو» سرمایه‌گذار اهل مالزی و یکی از تهیه‌کنندگان «گرگ وال استریت» (Wolf of Wall Street) که با «رسوایی صندوق توسعه ملی مالزی» (1MDB) در ارتباط است توضیح دهد. وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا برآورد کرده است که «جو لو» ۴.۵ میلیارد دلار از این صندوق اختلاس کرده است.

«پراکازرل مایکل» رپر آمریکایی متهم است که در کارزار انتخاباتی «باراک اوباما» در سال ۲۰۱۲ برای «جو لو» پولشویی کرده و اساساً کانال انتقال میلیون‌ها دلار پول به ایالات متحده بوده است.

به گزارش ۳۰نما، دی‌کاپریو به هیچ جرمی متهم نشده اما با «جو لو» در سال ۲۰۱۰ و در جشن تولد ملاقات داشته است. این بازیگر می‌گوید: «می‌دانستم که یک تاجر بزرگ با رابطه‌های بسیار در ابوظبی و مالزی است.»

بازیگر «تایتانیک» توضیح می‌دهد که در دهه ۱۹۹۰ و در پشت صحنه یکی از کنسرت‌های گروه «فاجیز» با مایکل ملاقات کرده است. او می‌گوید دستیارانش پیشینه «جو لو» برای مشارکت در «گرگ وال استریت» را بررسی کرده‌اند: «از طرف اعضای تیم من و نیز استودیو چراغ سبز گرفتم. او یک تاجر قانونی بود و می‌خواست در فیلم سرمایه‌گذاری کند.»

دی‌کاپریو شهادت می‌دهد که با «جو لو» در مورد اهدای پول به کمپین اوباما «گفت‌وگویی معمولی» داشته است: «رقم قابل‌توجهی بود – چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار. گفتم: «عجیب! خیلی پول است!»

«جو لو» در حال حاضر متواری است.

دی کاپریو گرگ وال استریت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین