کد خبر: 67827 A

پوست شیر، پانته آ بهرام، ابی

واکنش کیهان به حاشیه پانته‌آ بهرام و ابی در اکران پوست شیر

واکنش کیهان به حاشیه پانته‌آ بهرام و ابی در اکران پوست شیر

کیهان با اشاره غیر مستقیم به پانته‌آ بهرام و ابی نوشت: یکی از بازیگران در این مراسم، با پوشش نامتعارف حضور یافت و ترانه یکی از خوانندگانِ ایران‌ستیز هم برخلاف مخالفت‌های اعلام شده از سوی نهادهای قانونی، در این نمایش، پخش شد.

ایران آرت: روزنامه کیهان ذیل تیتر «برخورد قاطع سازمان سینمایی با تخلف و قانون‌شکنی در یک مجموعه سینمایی» نوشت: مراسم نمایش آخرین قسمت سریال «پوست‌شیر» با قانون‌شکنی و هنجارستیزی همراه بود. 

کیهان نوشت: قانون‌شکنی در یک مجموعه سینمایی موجب برکناری مدیر این مجموعه شد.

به نوشته کیهان، مراسم نمایش آخرین قسمت سریال «پوست‌شیر» با قانون‌شکنی و هنجارستیزی همراه بود. یکی از بازیگران در این مراسم، با پوشش نامتعارف حضور یافت و ترانه یکی از خوانندگانِ ایران‌ستیز هم برخلاف مخالفت‌های اعلام شده از سوی نهادهای قانونی، در این نمایش، پخش شد.

پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی «پوست شیر» معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از برکناری مدیر سینما لوتوس خبر داد.

حبیب ایل بیگی ضمن اعلام خبر فوق افزود: طی جلسه‌ای ضمن بررسی تخلفات سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده سریال درخصوص پخش موزیک ترانه غیرمجاز و نمایش سریال مغایر با مجوزهای دریافتی، مقرر شد ضمن درج در پرونده عوامل مقصر، در نوع همکاری سازمان سینمایی با مسببین این تخلف تجدید نظر شود.

همچنین با توجه به حضور بدون حجاب یکی از بازیگران زن و عدم اقدام درست و به موقع مدیریت سینما در کنترل برنامه و عدم هدایت فرد متخلف و قانون‌شکن به بیرون از فضای سینما، مدیر آن به علت ضعف مدیریت از سمت خود برکنار شد.

لازم به ذکر است تخلفات سینمای لوتوس نیز در دست بررسی است که بزودی درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

ایل بیگی ضمن انتقاد از بازیگران و عواملی که سرمایه‌ سرمایه‌گذاران در عرصه‌ سینما را به خطر می‌اندازند تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات رسمی اعلام شده الزامی ا‌ست؛ مضافا، اینکه مسئولیت تبعات رفتارهای قانون‌شکنانه‌ عوامل و بازیگران نیز بر عهده‌ خود آنها خواهد بود.

 

پایان مطلب کیهان

ابی پانته آ بهرام پوست شیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین