کد خبر: 67992 A

مونیکا بلوچی| دوا کسل| دختر مونیکا بلوچی

دوران طلایی دختر مونیکا بلوچی آغاز شد

دوران طلایی دختر مونیکا بلوچی آغاز شد

دختر مونیکا بلوچی حالا وارد مسیری شده که مادرش آن را طی کرد و تبدیل به یکی از ستاره‌های ماندگار شد. حالا نوبت دوا کسل است و این مسیر با «یوزپلنگ» آغاز می‌شود.

ایران آرت: مینی‌سریال «یوزپلنگ» که قرار است بر اساس رمان کلاسیک و معروف ایتالیایی به همین نام نوشته «جوزپه تومازی دی لامپه دوزا» ساخته شود، وارد مرحله تولید و فهرست بازیگران آن نیز اعلام شد.

«دوا کَسل» دختر «وینسنت کسل» و «مونیکا بلوچی» در نقش «آنجلیکا سدارا» در میان بازیگران اصلی قرار دارد و «کیم روسی استوارت» نقش «دان فابریزیو کوربرا» شاهزاده سالینا را بازی می‌کند؛ در حالی که «بندتا پورکارولی» در نقش «کنستا» و «سائول نانی» هم بازیگر نقش «تانکردی فالکونری» خواهند بود.

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری این سریال شش قسمتی بیش از چهار ماه طول خواهد کشید و در شهرهای پالرمو، سیراکوز، کاتانیا و رم انجام خواهد شد.

دختر «مونیکا بلوچی» نقش اصلی «یوزپلنگ» شد

این سریال با همکاری شرکت ایتالیایی ایندیانا پروداکشن و موناژ پیکچرز در بریتانیا تهیه می‌شود.

«لوکینو ویسکونتی» کارگردان نامدار ایتالیایی نیز در سال ۱۹۶۳ فیلمی با نام «یوزپلنگ» بر اساس رمان نوشه «جوزپه تومازی» ساخت که موفق به کسب جایزه نخل طلا بهترین فیلم جشنواره کن شد. در این فیلم بازیگران مطرحی چون «برت لنکستر»«آلن دلون»، «کلودیا کاردینالهـ و «ترنس هیل» بازی کرده‌اند.

مونیکا بلوچی دوا کسل دختر مونیکا بلوچی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین