کد خبر: 68019 A

نفیسه روشن| ازدواج نفیسه روشن| طلاق نفیسه روشن

نفیسه روشن دست به دامن احمدی‌ نژاد شد| درخواست جنجالی نفیسه روشن از رئیس‌جمهور سابق

نفیسه روشن دست به دامن احمدی‌ نژاد شد| درخواست جنجالی نفیسه روشن از رئیس‌جمهور سابق

نفیسه روشن روز گذشته با انتشار یک استوری اعتراضی، به تندی به دولت رئیسی و دولت احمدی‌نژاد تاخت و از اجاره‌خانه، گرانی و بیکاری انتقاد کرد. این بازیگر اما چاره مملکت را محمود احمدی‌نژاد دیده است.

ایران آرت: نفیسه روشن از جمله بازیگرانی است که در سال‌های اخیر همواره حواشی مختلفی پیرامون او ایجاد شده است. شایعات مربوط به طلاق نفیسه روشن در سال‌های اخیر همواره در فضای مجازی منتشر شده اما خود خانم بازیگر این شایعات را رد کرده است. نفیسه روشن به جز بازیگری،در عرصه مدلینگ هم فعال است. نفیسه روشن از منتقدان دولت رئیسی بوده و چندی پیش نیز در یک استوری تند و تیز از تورم سرسام‌آور در کشور انتقاد کرد. نفیسه روشن اخیرا درخواستی عجیب جنجالی از محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور ایران از سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ داشته است.

نفیسه روشن روز گذشته با انتشار یک استوری اعتراضی، به تندی به دولت رئیسی و دولت احمدی‌نژاد تاخت و از اجاره‌خانه، گرانی و بیکاری انتقاد کرد. این بازیگر اما چاره مملکت را محمود احمدی‌نژاد دیده است. او طی دو استوری از احمدی‌نژاد یاد کرده و او را حتی هنردوست خوانده است.

نفیسه روشن خطاب به احمدی‌نژاد نوشته است: «آقای احمدی‌نژاد کاش هنوز بودین... داشتیم زندگی می‌کردیم. امثال من بعد از شما در دوره روحانی و بعدش روزی هزار بار برای زندگی سالم کردن مردیم و زنده شدیم. یکی مثل من دیگه نمی‌کشه»

IMG_20230505_002648_718

IMG_20230505_002646_600

نفیسه روشن از رئیس‌جمهور ایران چه می‌خواهد؟

ایران آرت ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ نوشت: نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون در پیامی خطاب به رئیس‌جمهور آینده ایران که در انتخابات روز 28 خرداد برگزیده خواهد شد، از او خواست به فکر مسکن مردم باشد. 

به گزارش ایران‌آرت، این بازیگر در صفحه اینستاگرامش نوشت: «آقای رئیس جمهور اینده!!!!. اومدی به فکر مسکن این مردم باش!!! از اجاره ها خبر داری؟ خبر داری رهن کامل زیر چند صد میلیون نیست؟؟؟ اونم نه پنت هاوس!!! خونه زیر ۱۰۰ متر!!!

اقای رییس جمهور... پدر من با ۱۵ میلیون خونه خرید!!!.نه ۱ قرن پیش!!! پانزده سال پیش تو منطقه سهروردی!!!! از اجاره ها خبر دارین؟؟؟؟ یا مالکینی که منتظرن شما انتخاب بشین بعد تعیین رقم رهن و اجاره کنن؟؟؟تا حالا بنگاه مسکن رفتین؟ پس تا وقتی همه بی خونه هستن و استرس اجاره های وحشتناک نذارین وعده بدن بابت بچه دوم و سوم!!!

جوون های این زمونه با حقوق وزارت کار تو خونه مادر و پدر موندن!!!!!

نسل من نسل دهه شصت به بعد نه میتونن خونه بخرن نه زندگی راحت داشته باشن....

دم صاحب خونه ها و صاحب املاک ها گرممممم که رحم دارن به ادمها»

نفیسه روشن

ماجرای صورت خونین نفیسه روشن چیست؟

نفیسه روشن درباره تصویری که از صورت خونین او که هر از چندی با تیترهای دروغ در فضای مجازی منتشر می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، تصویری که از صورت خونین و سر باندپیچی شده نفیسه روشن در فضای مجازی منتشر شده است، مربوط به گریم او در سریال «مانکن» است.

او درباره شایعاتی که همراه این تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، توضیح داد: «این عکس مربوط به گریم صحنه تصادف در سریال «مانکن» است. هنوز نفهمیدم چرا این عکس رو هنوز با تیترهای دروغ و زشت منتشر می‌کنند.»

نفیسه روشن در سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده نقش شخصیتی به نام مریم را بازی می‌کرد. محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان و نازنین بیاتی دیگر بازیگران این سریال بودند.

الهام حمیدی و نفیسه روشن

ترس نفیسه روشن از فضای مجازی

نفیسه روشن گفت: من صبح به صبح که بیدار می‌شوم با ترس وارد فضای مجازی می‌شوم. ما هر هفته داریم بابت یک عزیز تسلیت می‌گوییم.

او گفت: من روز گذشته هم پست گذاشتم که خدایا من صبرم تمام شده. هفته پیش آقای اقدسی، این هفته علی عزیز، هفته قبل نازنین دیگری ... روزگار دردناکی برایم شده است.

نفیسه روشن
عمل جراحی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه مجازی خود به شایعات مبنی بر عمل جراحی زیبایی که اخیرا دامن‌گیر این بازیگر شده بود خاتمه داد. روشن در این پست با لحنی گلایه‌مند صحبت می‌کند و از مخاطبان خود می‌خواهد گول کسی را نخورند و فقط زندگی کنند. 

گفتنی است؛ نفیسه روشن با عکس‌های اخیری که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده منجر به ایجاد شایعاتی مبنی بر انجام عمل جراحی زیبایی شده است. در ادامه متن کامل منتشر شده در این پست را می‌خوانید:

«دوستان عزیز سلام

متاسفانه مدت زیادی درگیر چیزی بودم که خیلی برام فرصت نذاشته بود یه عمل سخت ،، حدود ۳ ساعت!!!!! که از غصه و دردهایی که بعضیا تو این ۴ سال بهم دادن!! اسم نمیارم علنی چون ابروش میره!!!

ولی به عزیزانم خواهم گفت...فقط حرص نخورید و اتفاق هایی که باعث شد من به جادو ایمان بیارم، نکنید...چون شرش زندگیتونو سیاه می‌کنه! فقط این اتفاق ها برای من خود خوری داشت..........چون ایمان دارم به چوب خدا،،،،گول هیچ کسی را نخورید. زندگی کنید...

در ضمن تمام کسانی که گناه منو شستن که جراحی زیبایی کردم تمام ورم صورتم بخاطر کورتون و مورفین است که امیدوارم خدا حلالشان کند چون من که حلالشان نمی‌کنم.»

نفیسه روشن

گلایه نفیسه روشن از مشکلات معیشتی مردم

نفیسه روشن درباره اشاره فیلم وانتافه به مشکلات معیشتی مردم ادامه داد: متاسفانه در شرایطی هستیم که فضای نقد و گفتگو درباره مشکلات جدی معیشتی مردم وجود ندارد و خیلی اوقات حرف ها و اعتراضات به حق مردم به این مشکلات اساساً شنیده نمی شود. در چنین شرایطی فیلمی مانند وانتافه یا آثار نمایشی و تئاتر و... می توانند صدای مردم باشند برای شنیدن شدن این اعتراضات و نقدها. مردم حرف دلشان را در چنین کارهایی می بینند و همراه آن می شوند.

وی ادامه داد: اصلاً هنر تنها چیزی است که می تواند بین سیاست و مردم صلح و آشتی ایجاد بکند. هنر می تواند فراتر از مرزها مردم را به آرامش دعوت بکند و با ایجاد فضای گفتگو جوامع را به سمت و سوی آشتی سوق بدهد. و امیدوارم که وانتافه هم روایتی دلنشین باشد که مردم با طنز آن ارتباط برقرار کنند و حرف دل شان را در آن شنیده باشند.

 

نفیسه روشن ازدواج نفیسه روشن طلاق نفیسه روشن جدایی نفیسه روشن عکس نفیسه روشن فیلم نفیسه روشن سریال نفیسه روشن حواشی نفیسه روشن اعتراض نفیسه روشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین