کد خبر: 68070 A

داریوش مهرجویی

کیهان: گروه‌های فشار به داریوش مهرجویی هم رحم نکردند/ یک بازجو خبرنگار مهرجویی را تفتیش عقاید کرد

کیهان: گروه‌های فشار به داریوش مهرجویی هم رحم نکردند/ یک بازجو خبرنگار مهرجویی را تفتیش عقاید کرد

به نوشته کیهان، در نشست نمایش و نقد فیلم «گاو» در لوکزامبورگ، عناصر به اصطلاح برانداز به‌جای صحبت درباره فیلم، تلاش داشتند این نشست را به بازجویی و تفتیش عقاید سیاسی از مهرجویی تبدیل کنند.

ایران آرت: روزنامه کیهان ذیل تیتر «بازجویی از مهرجویی توسط گروه‌های فشار!» نوشت: گروه‌های فشار خارج‌نشین به داریوش مهرجویی هم رحم نکردند!

به نقل از کیهان، نشست نمایش و نقد فیلم «گاو» با حضور داریوش مهرجویی در لوگزامبورگ برگزار شد. اما از اتفاقات این نشست، حضور عناصر به اصطلاح برانداز بود که به‌جای صحبت درباره فیلم، تلاش داشتند این نشست را به بازجویی و تفتیش عقاید سیاسی از مهرجویی تبدیل کنند.

کیهان در ادامه نوشته است: در این نشست، مهرجویی با پرسش آمیخته به تفتیش عقاید یک بازجو-خبرنگار مواجه شد و پاسخ داد: «ما به دلیل نمایش این فیلم این‌جا حاضر شدیم و وظیفه تو این است که این فیلم را تماشا کنی و در رابطه با این فیلم صحبت کنی؛ از من چی می‌خواهید؟! آیا من در جایگاهی هستم که از شما بپرسم چرا اون لباس رو پوشیدید؟!»

به نقل از کیهان، همچنین در حاشیه این برنامه هم، گروه‌های فشار سعی در دریافت شعار سیاسی از سوی مهرجویی داشتند که با اعتراض این کارگردان مواجه شدند.

داریوش مهرجویی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین