کد خبر: 68336 A

تام هنکس| هوش مصنوعی

تام هنکس تا آخر دنیا فیلم بازی می‌کند/ واکنش جالب تام هنکس به یک فناوری شگرف که مرده را زنده می‌کند

تام هنکس تا آخر دنیا فیلم بازی می‌کند/ واکنش جالب تام هنکس به یک فناوری شگرف که مرده را زنده می‌کند

تام هنکس ضمن اشاره به هوش مصنوعی به مزاح گفت که بعد از مرگ هم می‌تواند فیلم بازی کند.

ایران آرت: تام هنکس، بازیگر نام آشنای امریکایی، اخیراً در مصاحبه با بی بی سی گفته است که ظاهراً با وجود هوش مصنوعی بعد از مرگش هم می‌تواند حرفه بازیگری را ادامه دهد!

به گزارش آنا پرس، بازیگر فیلم‌های «فارست گامپ» و «دورافتاده» گفت که از فناوری می‌توان برای بازسازی تصویر او استفاده کرد و او مطمئن است که از الان تا آخر دنیا می‌تواند فیلم بازی کند.

اما او در عین حال اعتراف کرد که این پیشرفت‌ها می‌توانند دارای چالش‌های هنری و حقوقی باشند.

او افزود: «همیشه می‌دانستیم که این اتفاق میافتد. اولین باری که فیلمی ساختیم که در آن حجم زیادی اطلاعات درباره داده‌های خود ما در یک کامپیوتر انبار شده بود فیلمی بود به نام «قطار سریع السیر قطب شمال. ما می‌دانستیم که این اتفاق می‌افتد. ما می‌دانستیم که بالاخره روزی می‌رسد که تمام این صفر و یک‌ها را از درون کامپیوتر بیرون می‌آورد و به چهره و کاراکتر تبدیل می‌کند. فقط در مقایسه با آن زمان این احتمال یک میلیارد برابر شده است و حالا آن را همه جا می‌بینیم.»

قطار سریع السیر قطب شمال که اولین بار در سال ۲۰۰۴ اکران شد، اولین فیلمی است که تماماً با فناوری موشن کپچر دیجیتالی ساخته شده است.

هنکس گفت که صحبت‌هایی در صنعت فیلم وجود دارد که می‌خواهند بدانند چطور می‌توانند از هنرمندان در برابر اثرات فناوری محافظت کنند.

«من می‌توانم به شما بگویم که درتمام صنوف بحث و گمانه زنی وجود دارد، در تمام سازمان‌ها و در تمام شرکت‌های حقوقی و می‌خواهند بدانند که چه کار می‌توانند بکنند تا از مالکیت فکری انسان‌ها محافظت کنند؛ و ما امروز چاره‌ای نداریم جز این که منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود.»

 

هوش مصنوعی تام هنکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین