کد خبر: 68589 A

استایل بازیگران ایرانی| بهاره کیان افشار| آزاده صمدی| زیبا کرمعلی

ببینید: استایل تابستانه و خنک آزاده صمدی، بهاره کیان افشار، زیبا، ندا، دیبا

ببینید: استایل تابستانه و خنک آزاده صمدی، بهاره کیان افشار، زیبا، ندا، دیبا

الهام‌گرفتن از افراد خوش‌پوش و معروف در بسیاری از مواقع به شما کمک می‌کند که شیک‌تر باشید و از تیپتان رضایت بیشتری به دست بیاورید.

ایران آرت: چی بپوشم نوشت: تابستان که از راه می‌رسد، امکان طراحی و تدارک استایل‌های متنوعی برایتان به وجود می‌آید. رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی برای این استایل‌ها موجود است و باید با نگاهی به خوش‌پوش‌ها در رسیدن به انتخاب نهایی خود از آنها الهام بگیرید.

شهرزاد کمال‌زاده

استایل خنک بازیگران

شهرزاد کمال‌زاده از آن هنرپیشه‌های کم‌کار و محجوبی است که وقار و آرامش خاصی در چهره دارد. بخشی از انعکاس چنین ویژگی‌هایی در او هم ناشی از استایلی است که برای خود تدارک می‌بیند. او معمولا به سراغ انتخاب‌های محافظه‌کارانه‌ای می‌رود که جای اشتباه زیاد باقی نمی‌گذارند. از سوی دیگر، رنگ‌های درخشانی هم برای تیپ‌های پوششی خود به کار می‌برد. یکی از نکاتی که می‌توانید برای پوشیدن استایل‌های تابستانه از او یاد بگیرید، همین انتخاب رنگ‌های درخشان است. رنگ‌های روشن و شادابی مانند یاسی و بنفش می‌توانند تیپ تابستانی‌تان را جذاب‌تر از همیشه کنند. پوشیدن رویه‌ای مانند آنچه شهرزاد در تصویر به تن دارد، انتخاب خوبی برای دفع گرمای تابستان است.

دیبا زاهدی

استایل خنک بازیگران

از میان بازیگران جوانی که به سینما وارد شده‌اند، دیبا زاهدی هم از گزینه‌هایی است که در مسیر رشد خوبی قرار دارد. او ترجیح می‌دهد که نقش‌هایی ارزشمند و کوتاه بازی کند تا در آثاری نه‌چندان فاخر حضور داشته باشد. به‌عبارت دقیق‌تر، می‌توانیم بگوییم که زاهدی از کلاس کاری خوبی برخوردار است. تاکنون که تقریبا این‌طور بوده، آرزو داریم که در ادامه مسیر هم روندی مشابه را پیگیری کند. او در تدارک‌دیدن استایل برای خود هم از چنین دیدی برخوردار است. او معمولا انتخاب‌هایی به درو از حاشیه و جلب‌توجه دارد. در تصویر بالا هم استایلی تابستانی را از او مشاهده می‌کنید که نکات قابل‌تأملی برای درس‌گرفتن دارد. او از لباس‌هایی مخصوص فصل استفاده کرده است. جنس پارچه بخش‌های مختلف استایل و نوع کفش مناسب فصول گرم است. یکی از اصول خوش‌پوشی همین است که بدانید در هر فصل باید چه لباسی متناسب با ویژگی‌های آن به تن کنید. رنگ‌هایی که برای تیپ پوششی انتخاب شده‌اند هم مطلوب و تابستانی‌اند. استیلای رنگ کرم، نارنجی و شیری در این استایل مناسب فصل تابستان است.

زیبا کرمعلی

استایل خنک بازیگران

کرمعلی هم از بازیگران تازه‌وارد سینما است که با حضورش در فیلم سینمایی لاتاری توانست یک‌شبه ره صدساله را طی کند و حسابی معروف شود. کرمعلی در زمینه استایل، تجربه‌های ناخوشایند زیادی داشته است و گاهی تحت نگاه منتقدان فراوان هم قرار گرفته است اما این استایلی که از او در تصویر بالا می‌بینید، بسیار تابستانی و الهام‌بخش است. زیبا کرمعلی از موتیف گلدار برای تیپ خود بهره برده که بسیار مناسب فصل بهار و تابستان است. از سوی دیگر رنگ‌های شادی که در باقی بخش‌های استایل می‌بینیم هم انتخاب‌های خوبی بوده‌اند. دامن و پیراهن‌های خنک از بهترین گزینه‌های برای پوشیدن در تابستان هستند. ضمن اینکه چنین تیپی باعث می‌شود، کمتر گرما را احساس کنید، از نقطه‌نظر شیک‌پوشی هم چند نمره به امتیازهای تیپتان اضافه می‌شود.

آزاده صمدی

استایل خنک بازیگران

صمدی معمولا از خوش‌پوش‌های سینمای ایران است. او همیشه آراسته است و در بیشتر مواقع، نگاه دوربین‌ها را به‌واسطه مدل یا رنگ استایلش به خود جلب می‌کند. در تصویر بالا هم یکی از استایل‌های تابستانی و زیبای او را می‌بینیم که ضمن سادگی بسیار، حاوی چند نکته مهم است. صمدی از رویه برای پوشش تابستانی خود استفاده کرده که فکر بسیار خوبی است. رویه‌های بلند و خنک به شما کمک می‌کنند که تا حد زیادی از گرمای تابستان دور بمانید. یکی دیگر از نکات مهم در استایل آزاده صمدی، استفاده از ترکیبی مونوکروم و یک‌دست برای زیر رویه است. بلوز و شلوار و حتی کتانی‌های صمدی به رنگ مشکی هستند. چنین انتخابی باعث شده که او بلندتر و کشیده‌تر به نظر بیاید. به طور کلی هم اگر بتوانید بخش‌هایی پشت سر هم از استایل را از یک رنگ انتخاب کنید، کشیده‌تر و لاغرتر به نظر خواهید رسید.

بهاره کیان‌افشار

استایل خنک بازیگران

کیان‌افشار از هنرپیشه‌های خوش‌چهره و خوش‌لباس سینمای ایران است. او در بیشتر موارد با سبکی مینیمالیستی استایل خود را طراح می‌کند. بهاره اهل حاشیه نیست و در پوشش هم سادگی پیشه می‌کند. در تصویر بالا او را با رویه‌ای گشاد و تونیک و شلواری هم‌رنگ و ست می‌بینید. استفاده از شلوارهای بگی و واید برای تابستان، ایده بسیار کاربردی و شیکی است. رنگ‌های روشن و خنثی از انتخاب‌های مطلوب تابستانی و بهاری هستند. در تصویر بالا، بهاره کیان‌افشار ست طوسی‌-خاکستری‌رنگی به تن دارد و برای شکستن سادگی رنگ‌ها از شالی ارغوانی استفاده کرده است. این استایل نمره خوبی از دنیای مدوفشن می‌گیرد. نظرتان چیست؟

ندا جبرئیلی

استایل خنک بازیگران

استفاده از صندل‌های تخت از ترندهای سال‌های اخیر است. به ویژه، صندل‌هایی که دارای طراحی شلوغی روی بخش رویین خود هستند. این صندل‌ها می‌توانند تیپ و استایلتان را حسابی امروزی و جذاب کنند. ندا جبرئیلی هم از هنرپیشه‌های جوانی است که در آثار خوبی بازی کرده و انصافا همیشه در تلاش بوده که تیپ و استایل خوبی هم داشته باشد. اینکه چه امتیاز و نمره‌ای از دنیای مد می‌گیرد هم به بحثی دیگر واگذار می‌کنیم اما حساسیت او برای تدارک‌دیدن استایلی مناسب جای تحسین دارد. نکته الهام‌بخش دیگر درباره تیپ تابستانی ندا در تصویر بالا هم مربوط به انتخاب رویه‌ای بی‌آستین است. این رویه‌ها و سارافون‌ها در کنار جلیقه‌های خنک می‌توانند تیپتان را برای استایلی تابستانی دیدنی کنند. هم از نظر تناسب چنین مدل‌هایی با تابستان و هم از نقطه‌نظر خاص‌بودن، پوشیدنشان به شما توصیه می‌شود.

در آخر

با فرارسیدن تابستان باید تیپتان را هم متناسب با هوا و البته حال‌وهوای جاری در فصل گرم سال کنید. پوشیدن لباس‌هایی که از نظر جنس، رنگ و مدل مناسب فصل هستند، شما را سریع‌تر در شمار خوش‌پوش‌ها قرار می‌دهد. با نگاهی به استایل هنرپیشه‌های معروف هم می‌توانید در طراحی استایل خلاقیت بیشتری به خرج بدهید. به‌طور کلی، الهام‌گرفتن از افراد خوش‌پوش و معروف در بسیاری از مواقع به شما کمک می‌کند که شیک‌تر باشید و از تیپتان رضایت بیشتری به دست بیاورید. در میان تیپ‌ها و استایل‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، کدام‌یک را بیشتر می‌پسندید؟ به نظرتان کدام استایل تابستانی از ویژگی‌های مناسب‌تری برخوردار است؟ اگر قرار باشد که از میان این استایل‌ها به یک مورد نمره بدهید، به سراغ کدام گزینه می‌روید و بیشترین امتیاز را تقدیمش می‌کنید؟

آزاده صمدی بهاره کیان افشار دیبا زاهدی زیبا کرمعلی ندا جبرئیلی استایل بازیگران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین