کد خبر: 68615 A

ساناز سعیدی| ساناز سعیدی نیوکمپ| ساناز سعیدی سارا نیوکمپ| ساناز سعیدی وکیل نیوکمپ

استایل‌های خاص ساناز سعیدی سارا سریال نیوکمپ | ساناز سعیدی از وکیل نیوکمپ تا ورزش، مدلینگ، آشپزی و ازدواج

استایل‌های خاص ساناز سعیدی سارا سریال نیوکمپ | ساناز سعیدی از وکیل نیوکمپ تا ورزش، مدلینگ، آشپزی و ازدواج

ساناز سعیدی بازیگر جوانی است که پس از گذراندن دوره کلاس‌ های زنده یاد امین تارخ، کارش را با سریال های مختلف از جمله بچه مهندس آغاز کرده و حالا با بازی در نقش سارا وکیل قلابی سریال نیوکمپ با نام سارا به شهرت رسیده است.

ایران آرت: اگر بیننده سریال نیوکمپ باشید حتما متوجه حضور چهره ای جدید شده اید که نقش سارا را بازی می کند؛ نام این بازیگر ساناز سعیدی است. سارا که ساناز سعیدی به خوبی ایفاگر آن نقش شده یک وکیل قلابی است! ساناز سعیدی با پخش چهار قسمت از این سریال حسابی در دل مخاطبان نیوکمپ جا باز کرده و محبوب شده است. ساناز سعیدی از شاگردان زنده یاد امین تارخ است و پس از نقش آفرینی در تئاتر و سریال بچه مهندس، حالا در شبکه نمایش خانگی خودی نشان داده است. برای آشنایی با ساناز سعیدی با ما در ایران آرت همراه باشید. 

ساناز سعیدی 34 ساله است و شاید کمی دیر در حرفه خود صاحب شهرت شده اما نیوکمپ می تواند پلی برای پرتاب او به سمت شهرت باشد.

این بازیگر 117 هزار فالوور دارد که به سرعت به این تعداد افزوده می شود. ساناز در صفحه اش معمولا تصاویر خود را به اشتراک می گذارد؛ تصاویری خاص از او در طبیعت، حین آشپزی، مدلینگ، ورزش، کتابخوانی و... در صفحه اش دیده می شود. 

ساناز سعیدی

یکی از تلخ ترین پست های او مربوط به پستی است که برای زنده یاد امین تارخ منتشر کره و با استاد خود وداعی تلخ داشته است. زنده یاد هوشنگ ابتهاج نیز دیگر چهره ای است که ساناز سعیدی به او علاقه خاصی دارد.

محبوب ترین عکس صفحه اینستاگرام ساناز سعیدی نیز عکسی از او در اکران مردمی فیلم قدغن است که بیش از 85 هزار لایک خورده است.

0ac1f48d-5400-49df-aac6-c3b3880c58fe

بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۶۸ در تهران و بازیگر ایرانی است، او مدرک مهندسی معماری می باشد. جالب است که بدانید این بازگیر خوش چهره و چشم رنگی دوره بازیگری را در کلاس‌ های امین تارخ گذرانده و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده است.

او اولین بار در سریال پریا نقش کوتاهی را بازی کرد و سپس در سریال نفس نقش اصلی داستان را بر عهده داشت. البته اوج شهرت ساناز سعیدی در تلویزیون را می توان بازی در سریال بچه مهندس در نقش مادرخوانده جواد جوادی (مامان صدیقه) دانست.

هم اکنون هم می توان گفت بیشتر افراد این بازیگر خانم را با ایفای نقش خانم وکیل در سریال نیوکمپ به یاد می آورند.

ساناز سعیدی

استایل ساناز سعیدی چگونه است؟

به نقل از شایا نیوز، اگر بخواهیم از زندگی هنری این خانم بازیگر عبور کنیم و نگاهی هم به استایل و سبک لباس پوشیدن آن بیاندازیم باید بگوییم که این خانم بازیگر در بیشتر مواقع کژوال می پوشد، ولی در بعضی از مراسم ها هم دیده شده است که با ظاهر ماکسمال و شلوغ حضر پیدا کرده است. در نتیجه می توان گفت او هر چیزی را دوست داشته باشد می پوشد و از سبک شخصی در استایل ساناز سعیدی خبری نیست.

استایل ساناز سعیدی

برای آشنایی بیشتر با سبک ماکسیمال می‌توان به پوشیدن چند لایه لباس با رنگ‌های شاد و به اصطلاح جیغ اشاره کرد. 

ساناز سعیدی تا حدودی ماکسیمال پوش است و برای نمونه می توان استایل او در مراسم اکران مردمی فیلم قدغن را مثال زد. افرادی که به سبک ماکسیمال لباس می پوشند باید به اندازه‌ کافی جسور باشند چرا که با پوشیدن لباس‌ های متفاوت، طرح‌ های شلوغ و رنگ‌ های بولد جلب توجه خواهند کرد. اما دقت داشته باشید که این شلوغی به معنی شلخته بودن نیست، بلکه باید با توجه به سلیقه‌ شخصی‌ خود به نحوی هوشمندانه آیتم‌ های ماکسیمال را با یکدیگر ترکیب کنند که استایل‌شان شلخته به نظر نرسد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ساناز سعیدی تا حدودی در این سبک از استایل موفق بوده است.

فراموش نکنید که بیشتر استایل های چند لایه مورد توجه سبک ماکسیمال قرار دارند. نکته جالب این است که افراد در نوع از سبک در خصوص جنس لباس محدودیت خاصی وجود ندارد و از هر جنس پارچه‌ ای می‌ توانند استفاده کنند. ولی باید دقت داشته باشید که پوشیدن لباس های چرم بیشتر از پوشیدن هر مدل لباسی ممکن است به استایل شما حس و حال ماکسیمال ببخشد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ساناز سعیدی در خیلی از استایل های شخصی خود از لباس های چرم و یا لباس هایی که با چرم تزئین شده اند استفاده کرده است.

استایل ساناز سعیدی

ساناز سعیدی ورزشکار است؟

ساناز سعیدی استایل هایی با سبک ورزشی هم دارد که نشان از علاقه این خانم بازیگر به ورزش دارد و احتمالا این بازیگر فعالیت ورزشی هم انجام می دهد. 

جالب است که بدانید ساناز سعیدی یه همان اندازه که به استایل و سبک ماکسیمال علاقه دارد ب استایل و سبک اسپرت و ورزشی نیر علاقه دارد. همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید این بازیگر خانم برای استایل شخصی خود گاها از کاپشن های ورزشی و یا سبز ارتشی استفاده می کند، که می توان گفت این ویژگی تا حدودی استایل او را به همان استایل خیابانی و یا روزمره نزدیک می کند. افراد برای استایل های اینچنینی معمولا لباس هایی را انتخاب می کنند که در آن ها احساس راحتی کنند و در استفاده طولانی مدت اذیت نشوند.

استایل ساناز سعیدی

ازدواج ساناز سعیدی

ساناز سعیدی 34 ساله مجرد است. این بازیگر تاکنون اظهارنظری رسمی در مورد ازدواج خود انجام نداده و صفحه اینستاگرام او نیز نشان می دهد که شخص خاصی در زندگی ساناز سعیدی نیست.

البته پس از به شهرت رسیدن ساناز سعیدی احتمالاً سیل خواستگارها به سمت او روانه شده اند!!

ساناز سعیدی

آشپزی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی علاقه خاصی به آشپزی دارد و عکس هایی در صفحه او می توان در حین آشپزی پیدا کرد. 

سبک ساناز سعیدی

ساناز سعیدی ساناز سعیدی نیوکمپ ساناز سعیدی سارا نیوکمپ ساناز سعیدی وکیل نیوکمپ سارا نیوکمپ ازدواج ساناز سعیدی ساناز سعیدی و همسرش بیوگرافی ساناز سعیدی ساناز سعیدی اینستاگرام اینستاگرام ساناز سعیدی چشمان ساناز سعیدی
نظرات خوانندگان
  • عرشیا رهنمون
    پاسخ

    خانم سعیدی شمادر در همه یه سریال و سینمایی هاتون عالی بازی کردین مخصوصا‌‌‌ در نیوکمپ واقا حقتونه جایزه یه بازیگری رو بگیرید 💖💖

  • زهرا
    پاسخ

    ساناز سعیدی زن زیبا روی ایران ❤️❤️

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین