کد خبر: 68794 A

محمدرضا گلزار| منوچهر هادی

واکنش منوچهر هادی به اتهام جنجالی علیه محمدرضا گلزار/ عکس

واکنش منوچهر هادی به اتهام جنجالی علیه محمدرضا گلزار/ عکس

منوچهر هادی کارگردان سینما و شبکه نمایش خانگی که سریال «عاشقانه» را با بازی گلزار ساخته، به اتهامات اخیر علیه این دو بازیگر واکنش نشان داد.

ایران آرت: چندی پیش ویدئویی از استقبال گسترده از محمدرضا گلزار در یک مرکز موبایل در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت؛ از جمله اتهام یک منتقد سینمایی به گلزار که مدعی شد این بازیگر «سیاهی لشکر سینمایی» استخدام می‌کند و به آنها مبلغی پول می‌دهد تا بیایند فضا را شلوغ کنند.

منوچهر هادی کارگردان سینما و شبکه نمایش خانگی که سریال «عاشقانه» را با بازی گلزار ساخته، در واکنش به این اتهام جنجالی تصویری از خود و گلزار منتشر کرد و نوشت:

«رضای عزیز، فقط کسانی که با شما کار کردند می‌دانند که در مکانهای عمومی امکان فیلمبرداری به لطف محبت مردم و عشقی که در دل آنها دارید تقریبن محال است.

مگر با برنامه هایی از پیش تعیین شده و تازه این در شرایطی است که کسی از حضور شما مطلع نباشد.

بیش از ده ها اکران خصوصی فیلم با شما رفتم و دیدم که طرفداران شما با دیدنتان از نزدیک چه عشقی از ته دل نثارتان میکنند و شما چطور عاشقانه تک تکشان را دوست دارید و برایشان احترام قائلید.

عشق و محبت شما در دل مردم فقط یک معجزه هست که باید از نزدیک آن را دید در غیر اینصورت بایدحق داد که عده ای آن را باور نکنند.

خدا نگهدار شما باشد رضای عزیز و دوست داشتنی.»

 

IMG_20230603_151054_108

محمدرضا گلزار منوچهر هادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین