کد خبر: 69015 A

هنگامه قاضیانی| بازداشت هنگامه قاضیانی| خداحافظی هنگامه قاضیانی از بازیگری

۶ ماه عجیب هنگامه قاضیانی؛ از بازداشت تا خداحافظی از بازیگری | هنگامه قاضیانی بعد از بازیگری چه می‌کند؟

۶ ماه عجیب هنگامه قاضیانی؛ از بازداشت تا خداحافظی از بازیگری | هنگامه قاضیانی بعد از بازیگری چه می‌کند؟

هنگامه قاضیانی که امروز خبر خداحافظی‌اش از بازیگری را منتشر کرد، در ماه‌های اخیر عجیب‌ترین روزهای زندگی‌اش را گذرانده. او حالا باید برای ادامه زندگی‌اش تصمیم بگیرد. خانم بازیگر احتمالاً سراغ شغل دیگری خواهد رفت، اما فراموش نکنید او در زمینه خوانندگی هم فعالیت‌هایی داشته است...

ایران آرت: علاقه مندان بازیگری هنگامه قاضیانی را با آثار پرفروشش در دهه هشتاد می شناسند؛ بازیگری مستعد که دو بار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی در جشنواره فیلم فجر شده است. هنگامه قاضیانی در اواخر دهه 70 وارد سینما شد و در دهه بعد با بازی در فیلم‌های سعادت آباد، به همین سادگی و... به شهرت فراوان رسید. هنگامه قاضیانی در سال های اخیر در سریال های شبکه نمایش خانگی از جمله همگناه و آمستردام نیز درخشیده است. هنگامه قاضیانی طی شش ماه گذشته حواشی مختلفی داشته که منجر به بازداشت او نیز شد. هنگامه قاضیانی به تازگی با انتشار پستی احساسی در صفحه اینستاگرامش از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است. 

هنگامه قاضیانی که در ماه‌های اخیر حواشی متعددی را از سر گذراند و مدتی هم بازداشت شد رسما اعلام کرد که پس از 24 سال با دنیای بازیگری وداع کرده است.

هنگامه قاضیانی متن خداحافظی اش را اینطور آغاز کرده:«برای اولین و آخرین بار خواهش دارم همه شما یک جمله زیبا برای خداحافظی به یادگار برایم بنویسید. برای همه شماهایی که با عشق بی شرط از نسل‌های متفاوت، سال‌ها کنارم ایستادند.»

او متن خود را اینطور ادامه داده و نوشته :«بگذارید امشب در این حس غریب، اندوه را، برای یک شب هم که شده به ضیافت با شکوه زندگی دعوت کنیم.»

قاضیانی سپس با اشاره به اولین تجربه بازیگری‌اش در سینما در فیلم «سایه روشن» در ادامه متن خود آورده: «سال ۱۳۷۸ با سینما، شیدایی‌ هایم راهش را پیدا کرد. چرا میگم حس غریب، چون در همان اولین فیلم که سعادت تجربه شاگردی کردن در حضور عزت الله خان انتظامی را داشتم در پلانی از فیلم به من گفتند: «دخترم حس تعریف کردنی نیست.» دوستتان داشتم و دارم و خواهم داشت تا روزی که زمین را ترک کنم.»

خانم مهری شیرازی ، استاد باوقار من سینما را با شما آغاز کردم. بهتون قول دادم کم نگذارم و وفادار بمونم به مردم عزیز در راه هنر و فرهنگ، به اندازه وسعم تلاش کردم. قلبتان را می‌بوسم.

وداع من بعد از بیست و چهارسال خدمت با بازیگری.

هنگامه قاضیانی

ایران/تهران ۱۹ خرداد ۱۴۰۲»

هنگامه قاضیانی

واکنش هنرمندان به خداحافظی هنگامه قاضیانی از بازیگری

در پی اعلام این خبر، بسیاری از هنرمندان به آن واکنش نشان داده و از هنگامه قاضیانی قدردانی کردند.

در ادامه برخی واکنش‌ها از سوی هانیه توسلی، مهران غفوریان، مازیار لرستانی، پانته‌آ بهرام و مهراب قاسم‌خانی را مشاهده می‌کنید.

IMG_20230610_092119_910

IMG_20230610_092117_199

IMG_20230610_092120_809

IMG_20230610_092113_884

IMG_20230610_092118_428

بازداشت و آزادی هنگامه قاضیانی

خبرگزاری ایسنا 6 آذر 1401 نوشت: بر اساس مطالب منتشر شده در برخی منابع خبری هنگامه قاضیانی ساعتی پیش آزاد شده است.

خبر بازداشت وی 29 آبان همزمان با خبر احضار برخی چهره‌های معروف هنری و ورزشی در رابطه با وقایع اخیر منتشر شد.

اتهامات قاضیانی دایر بر اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام عنوان شده بود.

همان زمان با حضور قاضیانی در دادسرا، بازپرس نسبت به تفهیم اتهام وی اقدام کرده است.

 

هنگامه قاضیانی

ماجرای بازداشت هنگامه قاضیانی چه بود؟

ایرنا 29 آبان 1401 نوشت: هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون که طی روزهای گذشته با حمایت از آشوبگری‌ و با تهییج و ترغیب جامعه به اغتشاشات دامن زده بود، ساعتی پیش و با حکم قضایی توسط دستگاه امنیتی بازداشت شد.

به نوشته خبرگزاری رسمی دولت، ارتباط با رسانه‌های معاند و ضدانقلاب از دیگر عناوین اتهامی قاضیانی است که منجر به بازداشت وی شده است.

سانسور هنگامه قاضیانی در بیلبوردهای شهری

 پخش اولین قسمت سریال نمایش خانگی «آمستردام» به کارگردانی مسعود قراگوزلو و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در حالی قرار است از چهارشنبه 13 اردیبهشت آغاز شود که تصویر هنگامه قاضیانی، یکی از بازیگران اصلی این مجموعه از تبلیغات محیطی این سریال در سطح شهر حذف شده است.

به گزارش اعتماد، هنگامه قاضیانی از جمله هنرمندانی بود که در ماه‌های گذشته و در واکنش به جریانات اعتراضی اخیر در کشور حجاب خود را از سر برداشت.

روشنک گرامی، رویا جاویدنیا، شهرام حقیقت دوست، مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، نسیم ادبی، هنگامه قاضیانی، مجتبی پیرزاده و … از جمله بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند.

آمستردام-768x1024+(1)

هنگامه قاضیانی پس از بازیگری چه می کند؟

هنگامه قاضیانی در شش ماه گذشته حواشی مختلفی را گذرانده و حالا به هر دلیلی تصمیم به خداحافظی از بازیگری گرفته است. در این شرایط برای بسیاری سوال است که او قرار است پس از بازیگری چه کند؟

علاقه مندان به این بازیگر می دانند که او جز بازیگری در زمینه خوانندگی هم فعالیت می کند و تا به حال چند اثر با صدای هنگامه قاضیانی از جمله «نمی گویم نرو» و «بی قراری» منتشر شده که البته خانم بازیگر در این آثار با همخوان مرد همکاری کرده است. هنگامه قاضیانی بازیگری را کنار گذاشته اما احتمالا خوانندگی را کنار نگذارد. ضمن اینکه او برای امرار معاش احتمالا به سراغ یک شغل دیگر خواهد رفت؛ شاید کافه یا رستوران بزند که این روزها بسیاری از سلبریتی ها این کار را انجام داده‌اند... 

هنگامه قاضیانی خواننده شد

هنگامه قاضیانی خداحافظی هنگامه قاضیانی از بازیگری عکس هنگامه قاضیانی همسر هنگامه قاضیانی خوانندگی هنگامه قاضیانی سریال هنگامه قاضیانی فیلم هنگامه قاضیانی هنگامه قاضیانی و همسرش کشف حجاب هنگامه قاضیانی دادگاه هنگامه قاضیانی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین