کد خبر: 69315 A

دی کاپریو| انیمیشن| اوزی، صدای جنگل

دی کاپریو سیاره را نجات می‌دهد؟

دی کاپریو سیاره را نجات می‌دهد؟

دی‌کاپریو انیمیشنی درباره احتمالات آینده با تغییرات آب و هوایی ساخته است.

ایران آرت: انیمیشن «اوزی، صدای جنگل» به تهیه‌کنندگی «دی‌کاپریو» در جشنواره انسی به نمایش درآمد و مجموعه‌ای از فیلم‌هایی را آغاز کرد که به دنبال برجسته کردن خطرات برای محیط زیست هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم داستان یک اورانگوتان جوان به نام اوزی با صداپیشگی «آماندلا استنبرگ» را روایت می‌کند که وقتی خانه‌اش در جنگل‌های بارانی توسط یک شرکت تولیدکننده روغن نخل ویران می‌شود، از والدینش جدا می‌شود.

«لورا درن»، «جیمون هونسو» و «دانلد ساترلند» نیز از جمله دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند که «لئوناردو دی‌کاپریو» و تهیه‌کننده افسانه‌ای و رئیس سابق استودیو «مایک مداویو» نیز به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند.

«رودریگو بلاس» انیماتور این پروژه که پیش‌تر در آثار کلاسیک پیکسار مانند «شگفت‌انگیزان» و «آپ» حضور داشته در این‌باره می‌گوید: «این یک داستان بسیار هوشمندانه در مورد احتمالات آینده ما با تغییرات آب و هوایی بود. انسان‌ها یک تناقض هستند، در عین حال که ما از خانواده و محیط زیست خود مراقبت می‌کنیم، در واقع به آن آسیب هم می‌رسانیم».

با همکاری نهادهای خیریه‌ بین‌المللی مانند نجات حیوانات و جانوران و گیاهان (FFI)، فیلمسازان پیش‌بینی می‌کنند که انیمیشن «اوزی» اولین فیلم از مجموعه‌ای از فیلم‌ها خواهد بود که هدف همگی رساندن صدای زیستگاه‌ها و مناطق مختلف است.

«مایک مداویو» تهیه‌کننده این انیمیشن توضیح داد که پروژه بعدی بر اقیانوس‌ها متمرکز خواهد بود و شخصیت‌ها متفاوت خواهند بود، اما شخصیت اوزی که توسط «کیت چپمن» خلق شده ممکن است در اثر دیگری مثل یک سریال تلویزیونی یا نمایش بازگردد.

«لئوناردو دی‌کاپریو» اخیرا در فیلم «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» و در کنار «رابرت دنیرو» ظاهر شده که در جشنواره کن امسال رونمایی شد.

 

انیمیشن لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو اوزی، صدای جنگل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین