کد خبر: 69337 A

نازنین بیاتی| وزیر ارشاد

واکنش وزیر ارشاد به خبر ممنوعیت ورود نازنین بیاتی به مشهد

واکنش وزیر ارشاد به خبر ممنوعیت ورود نازنین بیاتی به مشهد

در روزهای گذشته خبرهایی درباره ممنوعیت حضور نازنین بیاتی در اکران مردمی فیلم «عروسی مردم» در مشهد منتشر شد و امروز وزیر ارشاد به این خبر واکنش نشان داد.

ایران آرت: در روزهای گذشته نازنین بیاتی و عوامل فیلم «عروسی مردم» مدعی شدند از حضور این بازیگر در اکران مردمی فیلم در مشهد ممانعت به عمل آمده و به همین خاطر کارگردان و بقیه عوامل فیلم نیز به آن مراسم نرفته‌اند.

مجید توکلی کارگردان فیلم «عروسی مردم» با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش از لغو شدن اکران مردمی این فیلم در مشهد به دلیل ممانعت از ورود نازنین بیاتی، بازیگر اصلی فیلم به این شهر خبر داد.

این کارگردان نوشت: اکران مردمی فیلم سینمایی «عروسی مردم» که قرار بو‌د چهارشنبه‌ در مشهد با حضور من، نازنین بیاتی و شکیب شجره برگزار شود، به دلیل ممانعت از حضور نازنین عزیز لغو شد. متاسفم بابت این اتفاق و از طرف خودم از همه‌ی شما مردم شریف و نجیب و صبور مشهد که تا دیروز با استقبالی بینظیر بلیت تهیه کردید تا کنار هم به تماشای عروسی «مردم، بنشینیم عذرخواهی میکنم ظاهرا دولت خود مختار مشهد دست بردار نیست و رفتارهایش برای دولت مردان هم عادی و پذیرفته شده.»

صبح امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران به خبر منتشر شده واکنش نشان داد. 

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی درباره ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد نیز بیان کرد:  چنین چیزی نشنیدم چنین چیزی را نداریم ولی بررسی می کنم ولی خیلی بعید است که صحت داشته باشد

 

نازنین بیاتی وزیر ارشاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین