کد خبر: 69717 A

رابرت داونی جونیور| اوپنهایمر

ستاره سینما: زنان باید بر زمین حکومت کنند

ستاره سینما: زنان باید بر زمین حکومت کنند

رابرت داونی جونیور می‌گوید فیلم Oppenheimer به من ثابت کرد مردان جنگ‌ها را شروع می‌کنند و زنان باید بر زمین حکومت کنند

ایران آرت: رابرت داونی جونیور در مصاحبه با آسوشیتد پرس» می‌گوید فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) به او ثابت کرده است که مردان آغازگر جنگ‌اند و زنان باید بر سیاره زمین حاکم باشند. او در این فیلم به کارگردانی «کریستفر نولان» نقش «لوییس استراز» رئیس «کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده» را بازی می‌کند.

داونی جونیور در پاسخ به این پرسش که درباره «مردسالاری و جنگ» چه فکر می‌کند می‌گوید: «مردان جنگ‌ها را شروع می‌کنند و بر تمام سیاره باید زن‌سالاری حاکم باشد. اما هرگز در این خصوص تغییر عقیده نداده‌ام... این [فیلم] فقط یک تأییدیه سه‌گانه بود.»

به گزارش ۳۰نما، تاریخ به رغم تصور بازیگر «مرد آهنی» (Iron Man) حاکمان زن جنگ‌افروزی مانند «کاترین کبیر روسیه» و «ایزابلای اول اسپانیا» را دیده است.

«کیلین مورفی» در این فیلم نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» طراح اولین سلاح‌های هسته‌ای در سال‌های وقوع جنگ جهانی دوم را بازی می‌کند. «مت دیمون»، «امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور»، «فلورنس پیو»، «رامی مالک»، «جاش هارتنت»، «دیوید دستمالچیان»، «جک کویید»، «آلدن ارنرایک»، «اما دومونت»، «هریسون گیلبرتسون»، «جاش پک»، «دنی دفراری»، «گار برنت»، «جیمز دارسی»، «اسکات گرایمز»، «لوییس لمبارد»، «متیو مودین»، «دین دهان»، «بنی سفدی»، «کنت برانا»، «الکس ولف» و «کیسی افلک» به فیلم نولان ملحق شده‌اند.

robert-downey-jr-oppenheimer

نولان پیش‌تر در مصاحبه با «امپایر» در مورد داونی جونیور گفته بود: «ما می‌دانیم که رابرت داونی جونیور یکی از بزرگ‌ترین ستارگان سینما است. خیلی راحت فراموش می‌کنند که او از طرفی یکی از بهترین بازیگران تاریخ نیز هست. تماشای او که خودش را غرق آن نقش می‌کرد به من یادآوری کرد که چه بازیگر شگفت‌انگیزی است.

داونی جونیور ۵۸ ساله به زودی در سریال «همدرد» (The Sympathizer)‌ اچ‌بی‌او در پنج نقش دیده خواهد شد. پروژه بعدی او کمدی سیاسی «قد متوسط، بنیه متوسط» (Average Height, Average Build) به کارگردانی «آدام مک‌کی» خواهد بود.

 

رابرت داونی جونیور اوپنهایمر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین