کد خبر: 70329 A

مارگو رابی

افشای حقیقتی باورنکردنی درباره مارگو رابی

افشای حقیقتی باورنکردنی درباره مارگو رابی

مارگو رابی پیش از شهرت برای سریال «داستان ترسناک آمریکایی» تست بازیگری ناموفقی داده است.

ایران آرت: «مارگو رابی» پیش از آنکه با فیلم «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) به شهرت برسد و سپس به فیلم‌هایی چون «باربی» (Barbie) بپیوندد، در سال ۲۰۱۱ برای فصل دوم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) تست بازیگری داده اما نقش را به دست نیاورده است. رابی بازیگری را با سوپ اپرای «همسایه‌ها» (Neighbours) در سال ۲۰۰۸ شروع کرد.

«اریک داسون» مسئول انتخاب بازیگران «داستان ترسناک آمریکایی» در مصاحبه با «بک‌استیج» فاش کرده است که رابی در این آزمون مردود شده است: «مارگو فاکتورهای «ایت» زیادی دارد. این کار را برای مسئولانی که [پس از پاندمی دیگر] بازیگران را از نزدیک نمی‌بینند سخت می‌کند. مارگو شاید یکی از بهترین تست‌های بازیگری عمر من بود، و درست پیش از زمانی بود که به شهرت رسید. او یک ستاره است. باورکردنی نبود، درخشش‌اش وقتی که وارد اتاق شد.»

او ادامه می‌دهد: «هرچند آن نقش را به دست نیاورد، اما یکی از آن لحظاتی بود که به عنوان مسئول انتخاب بازیگر با خود می‌گویی: «این یک ستاره است، باید با او چه کرد؟» فوراً از دسترس ما برای استخدام خارج شد. اما این جنبه جذاب کستینگ و انتخاب بازیگر است، دیدن افرادی که مقامشان در حال بالا رفتن است.»

به گزارش ۳۰نما، رابی ۳۳ ساله با فیلم «باربی» در مقام بازیگر و تهیه‌کننده نزدیک به درآمد حدود ۵۰ میلیون دلاری رسیده است. این فیلم پرستاره به کارگردانی «گرتا گرویگ» به تازگی از فروش جهانی ۱.۳ میلیون دلاری عبور کرده و پرفروش‌ترین فیلم سال تا امروز در آمریکا بوده است.

 

مارگو رابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین