کد خبر: 70419 A

سلنا گومز| اعتصاب بازیگران| هالیوود

سلنا گومز به شکستن اعتصاب متهم شد

سلنا گومز به شکستن اعتصاب متهم شد

گومز پس از متهم شدن به اعتصاب‌شکنی از سو دنبال‌کنندگانش، پست اینستاگرام خود درباره سریال «فقط قتل‌های ساختمان» را حذف کرد.

ایران آرت: سلنا گومز در اینستاگرام از سریال Only Murders گفت و به اعتصاب‌شکنی متهم شد

«سلنا گومز» پس از آنکه از سوی دنبال‌کنندگانش به شکستن قوانین اعتصاب بازیگران (SAG-AFTRA) متهم شد، پستی درباره سریال «فقط قتل‌های ساختمان» (Only Murders in the Building) را حذف کرد. او ویدیویی از صحنه فیلمبرداری این سریال کمدی و معمایی منتشر کرده و با تگ کردن صفحه اینستاگرام سریال نوشته بود: «دلتنگ و مشتاق.» این پست ۱.۱ میلیون لایک در ۱۵ ساعت اول دریافت کرد.

بر اساس قوانین، اعضای اتحادیه بازیگران اجازه ندارند در حین اعتصاب در شبکه‌های اجتماعی یا مصاحبه‌ها آثارشان را تبلیغ کنند. گومز در این ویدیو حرفی نمی‌زند و دنبال‌کنندگانش را به دیدن سریال تشویق نمی‌کند اما تگ کردن صفحه رسمی اینستاگرام سریال خط قرمزی بود که از آن عبور کرد و به اعتصاب‌شکنی متهم شد.

فصل سوم سریال «فقط قتل‌های ساختمان» با بازی گومز، «استیو مارتین» و «مارتین شورت» از هولو در حال پخش است. پخش این فصل از ۸ اوت آغاز شده و تا ۳ اکتبر ادامه دارد. گومز و همبازیانش پیش از پخش این فصل در هیچ مصاحبه‌ای حضور پیدا نکردند.

گومز اخیراً ترانه جدید «به زودی مجرد» (Single Soon) را منتشر کرده است.

هالیوود سلنا گومز اعتصاب بازیگران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین