کد خبر: 71517 A

ابوالفضل پورعرب | پرویز شیخ طادی | چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

هدیه عجیب برای وزیر ارشاد در افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

هدیه عجیب برای وزیر ارشاد در افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

مراسم افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تالار وحدت که هم زمان با مسابقه فوتبال ایران _سوریه برگزار شد حواشی کم نداشت.

ایران آرت: مراسم افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تالار وحدت که هم زمان با مسابقه فوتبال ایران _سوریه برگزار شد حواشی کم نداشت.

دو چهره شناخته شده که از آنها تقدیر شد در مرکز این حواشی بودند: ابوالفضل پورعرب و پرویز شیخ طادی.

به نوشته ایسنا شروع بخش بزرگداشت‌های مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر به ابوالفضل پورعرب اختصاص داشت که در ابتدا کلیپی درباره این بازیگر با پخش تصاویری از فیلمهای او و صحبت سینماگرانی همچون سعید سهیلی، سیدضیا هاشمی، حسین فرحبخش همراه بود.

سعید سهیلی کارگردان سینما، او را یک فوق ستاره سینما معرفی کرد که در اوج شهرت محبوب مردم بود.

در این کلیپ پورعرب گفته بود: خوشحالم که سراغم را می‌گیرند که چرا کار نمیکنی؟! این محبت مردم است که خیلی به ما عزت می‌گذارند.

سپس با حضور سیدضیا هاشمی، حسین فرحبخش و مجتبی امینی، ابوالفضل پورعرب در میان تشویق‌های حاضرانِ ایستاده در تالار وحدت روی سن آمد و گفت: خوشحالم که یک سال دیگر هم در خدمت شما هستم. حرف پارسال خودم را تکرار می‌کنم که جوانان ممکن است اشتباهی کرده باشند و باید آنها را بخشید. ما هم جوان بودیم و اشتباه می‌کردیم.

_هدیه عجیب برای وزیر ارشاد 

ایسنا ادامه داده است : بزرگداشت پرویز شیخ‌طادی کارگردان سینما از دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه بود که برای او هم کلیپی شامل صحنه‌هایی از فیلم‌هایش مثل «پشت پرده مه»، « سینه سرخ»، «روزهای زندگی» و صحبت‌های خودش پخش شد.

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

سپس شیخ‌طادی در حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، محمد خزاعی و محنبی امینی روی سن آمد و گفت: خوشحالم که شنیدم امسال برای خانواده سینما شرایط بهتری برای اکران فیلم‌های جشنواره فراهم شد.

وی ادامه داد: یک هدیه آورده‌ام برای آقای وزیر که یک کراوات است، عده‌ای که الان نیستند خسارت‌های زیادی را برای این کراوات وارد کردند، بدون آنکه بدانند این چیست. همان‌ها بعدا این خسارت را به ویدیو رساندند که۱۰ سال طول کشید تا مشکل آن حل شود و همین‌طور برای ماهواره!

شیخ طادی در ادامه تصریح کرد: الان فقط این خواهش را دارم که بیش از این خسارت نزنید. این چهره حزب الهی نیست. چهره ما، ایران و تمدن هشت هزار ساله نیست. 

این هنرمند همچنین به حاضران در سالن گفت: ممنون که آمدید، همیشه جوان ها ما را غافلگیر می‌کنند. معلوم است که دولت حمایت کرده و اینکه باعث شده تیم جوان به جشنواره بیاید،خوب است.

ابوالفضل پور عرب پرویز شیخ طادی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین