کد خبر: 71552 A

مارگو رابی| فیلم باربی| اسکار

مارگو رابی دیده نشد/ واکنش خانم ستاره به نامزد نشدن در جوایز اسکار

مارگو رابی دیده نشد/ واکنش خانم ستاره به نامزد نشدن در جوایز اسکار

رابی سکوتش را نسبت به بی‌توجهی اعضای آکادمی شکست.

ایران آرت: «مارگو رابی» سه‌شنبه شب این هفته گفت «غمگین» بودن به خاطر دریافت نکردن نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن برای فیلم «باربی» (Barbie) امکان ندارد. او در مراسم اکران ویژه این فیلم برای اعضای اتحادیه بازیگران (SAG) به آن بی‌توجهی واکنش نشان می‌داد.

رابی به عنوان تهیه‌کننده «باربی» نامزد اسکار بهترین فیلم است اما در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول نامزد این جایزه نشد. «گرتا گرویگ» کارگردان فیلم نیز در بخش بهترین کارگردانی دیده نشد تا هواداران «باربی» در شبکه‌های اجتماعی آکادمی را «زن‌ستیز» بدانند.

اما رابی می‌گوید: «وقتی می‌دانی که این همه اتفاق مبارک افتاده، غمگین بودن امکان ندارد.» او ادامه می‌دهد: «بدیهی است که به نظر من گرتا باید نامرد کارگردانی می‌شد، چون کاری که او کرد یک بار در دوران حرفه‌ای و یک بار در عمر اتفاق می‌افتد، کاری که از عهده‌اش برآمد، واقعاً چنین است.»

به گزارش 30نما، «باربی» در حالی از فروش جهانی ۱.۴ میلیارد دلاری عبور کرد که همزمان با فیلم ۹۵۰ میلیون دلاری «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» اکران شد.

رابی می‌گوید این استقبال نشان می‌دهد که «باربی» یک پدیده فرهنگی بوده است: «نشان می‌دهد که مهم‌تر از ماست. مهم‌تر از این فیلم است، مهم‌تر از صنعت ماست.»

فیلم «باربی» امسال در هشت بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای «رایان گاسلینگ» و بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای «آمریکا فررا» نامزد اسکار است. رابی می‌گوید: «به خاطر دریافت هشت نامزدی اسکار فراتر از خوشحالم، باورکردنی نیست.»

رابی اضافه می‌کند که عزم آن‌ها ساختن فیلمی بوده است که «فرهنگ را تغییر» دهد و بر آن تأثیر بگذارد: «و این کار را کرد، و کمی بیشتر از آنچه تصور می‌کردیم. این واقعاً بزرگترین پاداشی است که می‌توان گرفت.»

مارگو رابی فیلم باربی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین