کد خبر: 8464 A

عضو جدید فیلم اصغر فرهادی، بازیگر زن حریم سلطان هست یا نه؟

عضو جدید فیلم اصغر فرهادی، بازیگر زن حریم سلطان هست یا نه؟

فرهادی فیلمنامه این اثر را هم مانند گذشته ابتدا به زبان فارسی نوشته و سپس به زبان دیگر ترجمه شده است.

ایران آرتامروز خبری به این مضمون منتشر شد که اصغر فرهادی کارگردان سرشناس سینمای ایران که فیلم تازه‌اش محصول مشترک سه کشور فرانسه، ایتالیا و اسپانیا است، به سراغ بازیگر سرشناس سینمای ترکیه رفته است.

سایت آی ام دی بی (imdb) در خبری اعلام کرد سعادت آکسوی در کنار پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین نقش‌های اصلی فیلم تاره فرهادی را که هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده، ایفا می‌کنند.

 سعادت آکسوی پیش از این نیز با پنه‌لوپه کروز در فیلم «تولدی دیگر» به کارگردانی سرجیو کاستلیتو همبازی بوده است. «تولدی دیگر» اقتباسی سینمایی از رمان مارگارت مازانتینی بود.

نکته جالب حضور این بازیگر ترک، سابقه او برای بازی در فیلم «تخم مرغ» ساخته سمیح کاپلان‌اوغلو و سریال پربیننده «حریم سلطان» بود که مخصوصا بین مخاطبان ایرانی نیز شناخته شده است.

اما به فاصله چند ساعت روابط عمومی این فیلم ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد؛ تمام بازیگران این فیلم اسپانیایی و آرژانتینی هستند و فیلمبرداری آن تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود.

تازه‌ترین اثر فرهادی 13 میلیون دلار هزینه دارد و محصول سه کشور  فرانسه، ایتالیا و اسپانیاست و الکساندر ماله‌گی (مدیر ممنتو فیلم) به عنوان تهیه‌کننده در آن حضور دارد.

فیلم جدید فرهادی به زبان اسپانیایی و انگلیسی ساخته می‌شود و سال ۲۰۱۸ به نمایش درخواهد آمد.

به احتمال فراوان اولین نمایش فیلم در جشنواره کن آینده خواهد بود.

فرهادی فیلمنامه این اثر را هم مانند گذشته ابتدا به زبان فارسی نوشته و سپس به زبان دیگر ترجمه شده است. کارگردان «جدایی نادر از سیمین» برای پرتماشاگرترین فیلم کارنامه کاری خود گروهی از بزرگان سینما را گردهم آورده است که از میان آن‌ها می‌توان به آلبرتو ایگلسیاس (آهنگساز)، خوزه لوییس آلکائینه (مدیر فیلمبرداری)، کلارا نوتاری (طراح صحنه) و سونیا گرانده (طراح لباس) اشاره کرد.

 

 

اصغر فرهادی سریال حریم سلطان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین