کد خبر: 56159 A

محبوبیت نویسندگان زن در میان دانشجویان/ "فرانکشتاین" محبوب‌ترین رمان شد

محبوبیت نویسندگان زن در میان دانشجویان/ "فرانکشتاین" محبوب‌ترین رمان شد

طبق اطلاعات منتشر شده توسط موسسه آمریکایی در بین لیست 100 کتاب محبوب دانشجویان و دانش‌آموزان آمریکایی 22 کتاب اثر نویسندگان زن هستند.

ایران آرت: طبق آمارها و اطلاعات منتشر شده توسط موسسه و سایت اوپن‌سیلابس (Open Syllabus) فرانکشتاین اثر مری شلی محبوب‌ترین کتاب داستان در بین دانشجویان آمریکایی در یک سال گذشته بوده است. به گفته این موسسه در سال گذشته بیش از 5هزار بار این کتاب در کتابخانه‌های دانشگاهی به امانت گرفته شده است.

سازمان اوپن‌سیلابس یک سازمان خصوصی و غیرانتفاعی آمریکایی است که سال‌ها در حوزه جمع‌آوری اطلاعات و آمارهای مربوط به کتابخانه‌های دانشگاهی در کشور آمریکا فعالیت می‌کند. یکی از برنامه‌های جانبی این سازمان آموزش نویسندگی و تشویق نویسندگان جوان برای نوشتن رمان است.

به گزارش ایبنا این موسسه در آخرین آمارهای محبوب‌ترین کتاب‌ها را در بین دانشجویان اعلام کرده است که در فرانکشتاین محبوب‌ترین کتاب داستان بوده است. بر اساس این گزارش محبوب‌ترین کتاب در بین دانش‌آموزان نیز کتاب ویلیام استرانک با عنوان "ضروریات استایل" لقب گرفته است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط موسسه آمریکایی در بین لیست 100 کتاب محبوب دانشجویان و دانش‌آموزان آمریکایی 22 کتاب اثر نویسندگان زن هستند. محبو‌ب‌ترین کتاب علوم کامپیوتر نیز در بین دو قشر کتاب توماس کورمن با عنوان "مقدمه الگوریتم‌ها" است.

 

کتاب ادبیات نویسنده زن نویسنده فرانکشتاین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین