کد خبر: 62739 A

۹۶۶ کتابفروشی در ۳۱ استان در طرح پاییزه کتاب 1400 شرکت کردند

۹۶۶ کتابفروشی در ۳۱ استان در طرح پاییزه کتاب 1400 شرکت کردند

طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ با مشارکت ۹۶۶ کتابفروشی از ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در کتابفروشی‌های عضو در سراسر کشور برگزار می شود.

ایران آرت: طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ از شنبه ۲۹ آبان‌ماه کار خود را در  ۹۶۶ کتابفروشی عضو طرح در ۳۱ استان کشور آغاز و تا روز چهارشنبه ۳ آذرماه ادامه خواهد داشت. این طرح در استان ها و شهرهای کمتر برخوردار از کتابفروشی از شنبه ۲۹ آبان تا دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد. 

به گزارش ایرنا، از مجموع ۹۶۶ کتابفروشی عضو طرح، ۷۳۷ کتابفروشی در مرکز استان و ۲۲۹ کتابفروشی در سایر شهرهای استان در نوزدهمین دوره طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) با عنوان «پاییزه کتاب ۱۴۰۰» مشارکت کردند.

بیشترین مشارکت کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ به استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب با ۱۴۵، ۱۱۷ و ۹۴ کتابفروشی تعلق دارد.

در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ خریداران می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۰ درصدی و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند. سقف مجاز خرید سیصد هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار  شصت هزار تومان تعیین شده است. 

 اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در سایت طرح های فصلی قابل مشاهده است.

بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور  ادامه خواهد داشت.

 

استان کشور اصفهان جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی یارانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین