کد خبر: 64302 A

شهر دبی در متاورس بازآفرینی می شود/ متاورس تا ۲۲ سال بعد ۸۰۰ میلیارد دلار درآمدزایی دارد

شهر دبی در متاورس بازآفرینی می شود/ متاورس تا ۲۲ سال بعد ۸۰۰ میلیارد دلار درآمدزایی دارد

دبی بسیار جدی دنیای متاورس را پیگیری می کند و پس از برپایی آرت دبی و اعلان تمرکز بر فروش آثار هنری و صنایع خلاق بر پایه رمز ارزها، حالا به طور رسمی اعلان کرده است شهر دوبی را در متاورس بازسازی می کند تا مردم بتوانند در دنیای VR در آن قدم بزنند. انها که فیلم آواتار

ایران آرت: عربین بیزینس اعلام کرد: متاورس بیش از آنچه تصور می کردیم به واقعیت نزدیک شده است.

داوود عبدالرحمن الحجری، مدیرکل شهرداری دبی برنامه‌هایی را برای همکاری با شرکت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برای ایجاد نسخه‌ای آینده‌نگر و انسان‌محور از این شهر در متاورس به نام One Human Reality فاش کرده است.

الحجری گفت: «این شهر نقطه تلاقی یا ادغام دو جهان است: متاورس و جهانی که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم.

متاورس شبکه‌ای از جهان‌های دیجیتال سه‌بعدی واقع گرایانه است که در یک فضای واقعیت مجازی ساخته شده است که در آن افراد می‌توانند با محیط‌های تولید شده توسط کامپیوتر و سایر کاربران تعامل داشته باشند.

و در گسترده‌ترین حالت، عناصری از رسانه‌های اجتماعی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، ویدیوگیم‌ها، ارزهای دیجیتال و سایر فناوری‌های پیشرفته را ترکیب می‌کند.

الحجری با ارائه نمونه‌هایی از نحوه عملکرد چنین شهری، گفت: «ساکنان می‌توانند با دوستانی از نقاط دیگر جهان به شکل آواتارها در پارکی در شهر به پیاده‌روی مجازی بپردازند. به طور مشابه، مردم می‌توانند در زمان به لحظات تاریخی سفر کنند یا تورهایی در مقاصد برجسته در متاورس داشته باشند.»

وی افزود: دولت‌ها و شهرها باید هر چه زودتر برای ایجاد این زیرساخت سرمایه گذاری کنند.

متاورس می‌تواند تا سال ۲۰۲۴ به عنوان فرصت بزرگ بعدی بازار برای مشاغل و صنایع، درآمدی نزدیک به ۸۰۰ میلیارد دلار داشته باشد.

دبی آرت دبی متاورس هنر در متاورس خرید زمین در متاورس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین