کد خبر: 66081 A

واتس اپ، اینستاگرام، فیلتر واتس اپ و اینستاگرام، کندی اینترنت

فارس جایگزین واتس اپ و اینستاگرام را معرفی کرد!

فارس جایگزین واتس اپ و اینستاگرام را معرفی کرد!

ساعتی پس از گفته های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،خبرگزاری فارس جایگزین برای واتس اپ و اینستاگرام پیشنهاد داد.

ایران آرت: تابناک خبر داد: خبرگزاری فارس، روبیکا و ایتا را به عنوان جایگزینی مناسب برای واتس‌آپ و اینستاگرام در شرایط فعلی پیشنهاد کرده‌ است.

خبرگزاری فارس، روبیکا و ایتا را به عنوان جایگزینی مناسب برای واتس‌آپ و اینستاگرام در شرایط فعلی پیشنهاد کرده‌ است.

یکی از موارد ضروری در موفقیت شبکه های اجتماعی، اقبال مردمی به آن است و بهترین شبکه اجتماعی با برترین امکانات، تا زمانی که نتواند میزبان ارتباطات واقعی کاربران باشد شانس موفقیت و همه گیری ندارد.

از سوی دیگر، اقبال کاربران به یک شبکه اجتماعی باعث معرفی آن از سوی کاربران به جمعیت زیادی از کاربرها می شود و به یکباره جهشی در پیشرفت آن ایجاد خواهد شد.

اینستاگرام و واتس آپ از ابتدای ناآرامی‌های اخیر در ایران فلیتر شده اند.

این خبر در حالی منتشر شده که عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از جلسه در مجلس از مردم خواسته به پلتفرم‌های داخلی نگاه ویژه‌ای داشته باشند چرا که خیلی از این پلتفرم‌ها به مراتب بهتر از نمونه‌های خارجی هستند و قابلیت‌های بهتری دارند.

او گفت: اجرای شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت فضای مجازی کشور، اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته و باتوجه به شرایطی که مراجع امنیتی کشور به ما ابلاغ کردند و محدودیت‌هایی که در برخی پلتفرم‌های خارجی ایجاد شده، ما به عنوان وزارت ارتباطات که وظیفه وصل کردن داریم و در دوره این محدودیت‌ها تلاش کردیم، ظرفیت‌های داخلی را تقویت و به ارتقای سکو‌های داخلی کمک کنیم تا آن‌ها بتواند ارتباط مردم با یکدیگر و موضوع کسب و کار‌ها را پذیرا باشند و مدیریت کنند.

او گفت: برای نخستین بار شاید با وجود اینکه بنا به شرایط امنیتی کشور در برخی از ساعت‌ها محدودیت‌هایی در اینترنت بین‌الملل اعمال می‌شود، اما تمام سرور‌ها و خدمات داخلی کشور به صورت ۱۰۰ درصدی در حال فعالیت است.

او خاطر نشان کرد: ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند؛ از مردم دعوت می‌کنم از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنند، زیرا قابلیت‌هایی دارند که بعضا در برخی نسخه‌های خارجی وجود ندارد.

اینستاگرام هنرمندان اینستاگرام محدودیت های زنان در ایران قطعی اینترنت واتس اپ
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین