کد خبر: 66135 A

جرمی اولسون، نویسنده، جایزه ادبی

جایزه بهترین کتاب سال ۲۰۲۲ اهدا شد

جایزه بهترین کتاب سال ۲۰۲۲ اهدا شد

جرمی اولسون نویسنده آمریکایی که در عین ابتلا به اختلال نارساخوانی، تهیه‌کننده و تدوینگری ماهر و آتش نشانی مستعد است، با تألیف کتابی برای کودکان جایزه بهترین کتاب سال ۲۰۲۲ را گرفت.

ایران آرت: جرمی اولسون - Geremy Olson مهارتی خاص دارد که با آن مخاطبانش را با طنز و صمیمیت به سمت داستان های خود می‌کشاند. او چهار فرزند دارد و در داکوتای شمالی زندگی می‌کند.

کتاب‌های زیادی در مورد اینکه چگونه والدین بهتری باشیم وجود دارد. اولسون با کتاب جدید خود با عنوان « آتش‌سوزی‌ها، کودکان و فضای باز: درس‌هایی در فضای باز برای دنیای واقعی -Campfires، Kids and the Outdoors: Outdoor Lessons for the World Real» که نگاه جدیدی به تربیت کودکان دارد، موفق به دریافت جایزه بهترین کتاب سال ۲۰۲۲ از سوی انجمن کالج دریاچه‌های بزرگ شد.

 

169948394

 

به گزارش ایرنا، این کتاب درس‌هایی از زندگی واقعی را ارائه می‌کند که کودکان می‌توانند در فضای باز بیاموزند.

اولسون می‌گوید این کتابی است که او هرگز تمایلی به نوشتن آن نداشته است. به گفته او، نوشتن کاری نیست که او دوست دارد انجام دهد. کاری که اولسون دوست دارد این است که وقت خود را با خانواده‌اش در فضای باز سپری کند.

این کتاب تلفیقی از مقالاتی است که او در مدت چهار سال برای مجله Midwest Outdoors نوشته است؛ هر فصل داستانی از زندگی اوست.

اولسون که مبتلا به اختلال نارساخوانی (یا خوانش‌پریشی) است می‌گوید مهمولا نارساخوان ها کتاب نمی‌نویسند و جایزه نمی‌گیرند. اما این کتاب گواه این است که هر چیزی ممکن است

 

کتاب جایزه ادبی جرمی اولسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین