کد خبر: 66755 A

میشل اوباما، باراک اوباما

میشل اوباما نویسنده مورد علاقه باراک اوباما شد/ فهرست کتاب‌های محبوب رئیس جمهور سابق آمریکا

میشل اوباما نویسنده مورد علاقه باراک اوباما شد/ فهرست کتاب‌های محبوب رئیس جمهور سابق آمریکا

باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا فهرستی از ۱۳ کتاب برتر محبوبش در سال ۲۰۲۲ میلادی را با حضور کتاب همسرش منتشر کرد.

ایران آرت: باراک اوباما همچون سال‌های اخیر، فهرستی از کتاب‌های منتخب خود در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد.

امسال کتابی از همسرش «میشل اوباما»‌،‌ که با عنوان «نوری که به همراه داریم»‌ منتشر شده است در صدر فهرست کتاب‌های منتخب ۲۰۲۲ «باراک اوباما»‌ دیده می‌شود.

«نوری که به همراه داریم»‌ دومین کتاب نوشته «میشل اوباما» پس از کتاب موفق « شدن» (Becoming) است که در نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شده بود. «شدن» روایتی از سفر «میشل اوباما» از دوران کودکی در جنوب شیکاگو تا تجربیات او به عنوان اولین بانوی اول سیاه پوست آمریکاست که به ۵۰ زبان ترجمه شده و بیش از ۱۷ میلیون نسخه آن در همه قالب ها در سراسر جهان فروخته شده است.

به گزارش ایسنا، «دریای آرامش»‌ نوشته «امیلی سنت جان مندل»‌، ‌«اعتماد»‌ نوشته «هرنان دیاز»،‌ «انقلابی: ساموئل آدامز» اثر «استیسی شیف‌»، «شیارها: یک رمان» نوشته «ناموالی سرپل»،‌ «از جنوب به سمت آمریکا: سفری به پایین‌تر از مرز میسون-دیکسون برای درک روح یک ملت» به قلم «ایمانی پری»، «مدرسه مادران خوب»‌ نوشته «جازمین چان»‌، «کیک سیاه» اثر «چارمین ویلکرسون»‌، «مرغابی‌ها: دو سال در ماسه‌های نفتی»‌ نوشته «کیت بیتون»‌،‌ «یک جهان بی‌کران: چطور حواس حیوانات قلمروهای مخفی اطراف ما را آشکار می‌کند» به قلم «اد یانگ»‌، «روز استقلال» نوشته «جورج ساندرز»، «خانه آبنباتی»‌ اثر «جنیفر اگان‌»‌ و «زندگی پس از مرگ»‌ نوشته «عبدالرزاق گورنا»‌ از دیگر آثار ادبی منتخب «باراک اوباما»‌ در سال ۲۰۲۲ بودند.

البته رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا علاوه بر فهرست کتاب‌های منتخب سال ۲۰۲۲،‌ فهرستی از ۱۷ فیلم برتر محبوبش در سال جاری میلادی را با حضور دو ۲ فیلم ایرانی منتشر کرد.  

دو فیلم «قهرمان» به کارگرانی اصغر فرهادی و «جاده خاکی» نخستین ساخته بلند پناه پناهی در فهرست آثار سینمایی محبوب «اوباما»‌ حضور دارند.

 

باراک اوباما میشل اوباما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین