کد خبر: 15326 A

این لباس‌ها در بهار 2018 مد می‌شوند/ عکس

این لباس‌ها در بهار 2018 مد می‌شوند/ عکس

گرایش‌های دنیای مد در نیمه اول سال 2018 را اینجا ببینید.

ایران آرت: گیتی محمدی؛ بهار در سه کلمه یعنی شکوفائی دنیای مد و بطور خاص در بهار 2018 شاهد فضائی مملو ازمنگوله ها، پرهای بزرگ رنگی، درخشش تزئینات و زیور آلات و رنگ ها ، لایه های ظریف پارچه ها، دامن های تنگ و باریک، جین و بارانی های زیبا و تزئین شده و ...خواهیم بود. 
برند های خلاق و سرشناس جهان باافزودن تازگی و طراوت به طرح های خود ، مجموعه های جدید و خیره کننده ای ارائه کرده اند که به معرفی گرایش های دنیای مد در نیمه اول سال 2018 می پردازد. با هم نگاهی به چند مورد از آنها می اندازیم: 

  • رنگ های پاستلی ( رنگ های ملایم )

این رنگ های لطیف و ملایم، که آمیزه ای ازرنگ سفید و رنگ های معمولی هستند از گرایش های اصلی مد در نیمه اول سال 2018 می باشند. برند های مهم پوشاک ، طرح هایی را در معرض نمایش گذاشته اند که از سر تا پا از یکی از رنگ های پاستلی استفاده شده است. 
بطور مثال: برند ویکتوریا بکهام از رنگ یاسی ، برند هرمس از لیموئی و برند Sies Marjan از رنگ پسته ای بهره برده اند. شما می توانید یکی از این رنگ ها و یا مجموعه ای از آنها را در ترکیب لباس انتخاب کنید.








 

  • جین های سورمه ای

پوشاک جین در رنگ سورمه ای اعم از کت، پیراهن ، شلوار، دامن و ... و بویژه شلوار جین با پاچه های تا شده مجدداً به دنیای مد بازگشته اند که میتوان برای ایده گرفتن، به طرح های ارائه شده توسط برند های تام فورد، ورسوس و نینا ریچی رجوع کرد.









  • کت های ترنچ ( یک نوع بارانی)

این کت ها که در واقع یک نوع بارانی هستند ، جزو آیتم های همیشگی دنیای مد در فصل بهار می باشند. 

برند های الکساندر مک کوئین ، سلین، والنتینو، مزون مارجیلا ومکس مارا ، سیمون روچا و ... با بکار بردن تزییناتی مثل سوزن دوزی ، دوبل یا چند لایه کردن پارچه و بطور کلی برش های خلاقانه و استفاده از رنگ یا جنس های خاصی از پارچه ، بارانی های مد روز شده و منحصر بفردی را طراحی کرده اند که نظر هر بیننده ای را جلب میکنند. 







  • رنگ های درخشان و زنده

رنگ های اصلی و مشتقات آنها که سرشار از انرژی و تحرک هستند در بسیاری از طرح های مخصوص بهار و تابستان 2018 توسط برند های مطرحی چون آلتو، رکساندو، آگنونا، ورساچه، کلوین کلین ، مارنی و ... بکار رفته اند. 










  • دامن های تنگ

با الهام از دهه 50 میلادی ، برند های بسیاری از جمله بالنسیاگا، هرمس و آف- وایت ، مجموعه خود را با محوریت دامن های تنگ و کفش های نوک تیز با پاشنه سه تا 5 سانتی طراحی کرده اند.






 

مد بهاره جین بارانی مد فصل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین