کد خبر: 17843 A

رازهای خوش‌پوشی را در این عکس‌ها دنبال کنید

رازهای خوش‌پوشی را در این عکس‌ها دنبال کنید

امروزه برای جذابیت بیشتر پوشش باید دنبال رنگ‌های مکمل بگردید.

ایران آرت: شاید دیگر زمان رسمی پوشیدن و به قول معروف سر تا پا یک رنگ شدن تمام شده است. ست یکرنگ نپوشید. امروزه برای جذابیت بیشتر پوشش، باید دنبال رنگ های مکمل بگردید.

۱-تطبیق بین رنگ های گرم و سرد.
۲-استفاده از رنگ های ملایم و یکنواخت و جلوگیری از ست یکرنگ، که به چهره ی شما آرامش می بخشند.
۳-هماهنگ کردن های دوگانه ( مانعی از پوشش و ست یکرنگ )

رنگ های مکمل

به گزارش مدمال، دو یا سه رنگی هستند که نه تنها در کنار یکدیگر حالت آشفتگی و نامنظمی ندارند، بلکه می توانند زیبایی رنگ یکدیگر را نیز دو چندان کنند. به عنوان مثال: آمدن رنگ سفید کنار رنگ سرمه ای می تواند جلوه ی بسیار زیبایی به پوشش شما ببخشد و تیپ و حالت لباس شما را از یکنواختی خارج کند. این جذابیت به خاطر وجود رنگ سفید کنار رنگ تیره می باشد.میبینید که ست تضاد از ست یکرنگ جذابتر است و جلوه خاصی دارد.
 

2

دو رنگ مکمل دیگر مانند زرشکی و کرم نیز نمونه ی خوبی از این طرح می باشند. به عنوان مثال پوشیدن یک شومیز کرم رنگِ یقه دار به همراه مانتویی زرشکی می تواند پیشنهاد تابستانه ی خوبی باشد.و میتوانید دیگر ست یکرنگ در تابستان نزنید.

3

رنگ های ملایم 

مانند رنگ طوسی و صورتی، علاوه بر اینکه یک چهره و تیپ کم سن و سال تری به شما می بخشند، می توانند آرامش خاصی نیز به شما بدهند. استفاده از رنگ آبیِ ملایم نیز آرامش چهره ی شمارا دو چندان می کند.

4

هماهنگ کردن های دو گانه

در واقع همان یک رنگ بودن دو شی در تیپ و لباس شماست.

 غالبا خانم های خوش پوش سعی می کنند تا کفش و کیفشان از یک رنگ و گاهی حتی از یک جنس باشد. مثلا یا هر دو چرم باشند یا هر دو جیر. به هر حال رنگ یکسان کیف و کفش برای آنها اولویت دارد.

5

 

لباس ست لباس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین