کد خبر: 18171 A

لباس‌های جذاب زنانه برای ایام نوروز / تصاویر

لباس‌های جذاب زنانه برای ایام نوروز / تصاویر

چند پیشنهاد برای این‌که در ایام نوروز متفاوت‌تر به نظر برسید.

ایران آرت: اگر خیلی پیگیر دنیای مد و آخرین تغییراتش هستید و قصد دارید برای عید لباس بخرید، باید حتما قبل از شروع خرید این مطلب را بخوانید.

به گزارش تگ‌موند، در این گزارش شما را راهنمایی‌ می‌کنیم که چطور بودجه خودتان را برای لباس کمتر کنید و لباس‌هایی را انتخاب کنید که بتوانید مدت بیشتری بپوشید.

اول از همه یک نگاهی به کمد لباس‌هایتان بیاندازید. قطعا در آن وسایل زیادی وجود دارد که از دیدن آن‌ها تعجب می‌کنید و حتی به خاطر نداشتید که هنوز آن‌ها را نگه داشته‌اید. اگر یک کفش نوک تیز پاشنه کوتاه یا گوشواره‌های حلقه‌ای پیدا کردید، شما می‌توانید با آن‌ها برای عید استایل درست کنید.

اگر چیزی در کمد چشم شما را نگرفت؛ برای خرید لباس عید و هر اکسسوری که نیاز دارید یک لیست تهیه کنید تا وقتی مدل‌های مختلف لباس را در فروشگاه‌ها می‌بینید، هیجان زده نشوید و لباس‌های غیر ضروری نخرید.

کفش پرطرفدار عید ۹۷

کفش های نوک تیز با پاشنه باریک و کوتاه عید ۹۷ زیاد هستند و خیلی مورد توجه قرار گرفته‌اند. اما اگر شیفته این کفش‌ها نیستید و تنها به خاطر مد می‌خواهید یکی از آن‌ها راداشته باشید، دست نگه دارید. این کفش‌ها خیلی زود از دنیای مد بیرون می‌روند و شما هم به ناچار باید آن‌ها را کنار بگذارید‌.

کفش

همین مدل کفش‌ها اما بدون پاشنه هم ترند این روزها هستند و ظاهری دخترانه تر دارند و البته هرگز از مد نمی‌افتند و می‌توانید مدت بیشتری از آن‌ها استفاده کنید.

کفش 2

ولی اگر می‌خواهید برای عید حتما یک کفش پاشنه‌دار بپوشید، در مورد نیم بوت‌های پاشنه پهنی که در قسمت پنجه و پاشنه باز هستند، فکر کنید.

کفش 3

اکسسوری پرطرفدار عید ۹۷

گوشواره های نامتقارن، گوشواره های حلقه ای بزرگ امسال مورد توجه هستن و میتونن استایلتون و خاص جلوه بدن نیاری هم نیست زیاد هزینه کنید.

 

دستمال سرهای طرح‌دار هم ایده خوبی برای تغییر استایل هستد.

 

شومیزهای حریری که در قسمت پایینی مثل بادی هستند و کاملا داخل شلوار قرار می‌‌گیرند، ایده خوبی برای لباس عید هستند. بهتر است شما یکی از این شومیزها را داشته باشید. نه تنها برای مهمانی‌های عید؛ این شومیز ها برای زیر پالتو و یا حتی با دامن هم زیبا هستند.

شلوار

اگر جین راسته یا حتی جذب دارید برای استایل عید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. امسال شلوارها سبک خاصی نیستند و می‌توانید شومیز و کفش‌تان را با انواع شلوار یا دامن‌هایی که دارید بپوشید. ولی حتی اگر قصد خرید شلوار دارید، مد را فراموش کنید. شلوار ساده و خوش دوخت با جنس مرغوب بخرید تا مدت زیادی از آن استفاده کنید.

جین

کیف

کیف دستی انتخاب کنید که هم بند بلند برای روی دوش داشته باشد و هم دسته‌ای کوچک که بتوانید کیف را دست بگیرید.

حتما به زیپ‌های کیف دقت کنید و کیفی جادار را انتخاب کنید.

کیف
مانتو

مانتوهای ساده ولی خوش دوخت را انتخاب کنید! بهتر است مانتو تک رنگ را با یک رنگ خنثی انتخاب کنید.

مانتو

کفش مانتو کیف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین