کد خبر: 32819 A

ثروت کارل لاگرفلد به گربه‌اش رسید!

ثروت کارل لاگرفلد به گربه‌اش رسید!

بخشی از ثروت طراح مد مشهور آلمانی برند شنل به گربه‌اش تعلق می‌گیرد.

ایران آرت: "شوپت لاگرفلد"، گربه طراح فقید مد "کارل لاگرفلد" بخشی از ثروت او را به ارث خواهد برد؛ ثروتی که بین ۱۹۵ تا ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

شوپت یک گربه نژاد "بیرمن" است که لاگرفلد او را تنها عشق واقعی زندگی‌اش توصیف می کرد و می گفت اگر قانون اجازه می‌داد با گربه اش ازدواج می‌کرد!

کارل لاگرفلد در مصاحبه‌ای گفته بود که ثروتش را برای پسرخوانده‌اش "هادسون کروئینگ" و گربه‌اش شوپت به ارث خواهد گذاشت.

شوپت متعلق به یک مانکن فرانسوی بود‌. زمانی که صاحبش در سفر به سر می‌برد، آقای لاگرفلد از او نگهداری کرد و در کریسمس ۲۰۱۱ او را به عنوان هدیه از صاحبش قبول کرد.

این گربه اشرافی بیش از ۵۰ هزار هوادار در توییتر و ۱۲۸ هزار طرفدار در اینستاگرام دارد. او زندگی روزمره‌اش را در شبکه های اجتماعی با کاربران به اشتراک می‌گذارد؛ مثلا این که دوست دارد در بشقاب‌های کریستال مارک "گویار" غذا بخورد، عاشق کیف‌های مارک فرانسوی "کولت" است و به آی‌پد علاقه زیادی دارد.

E44949B9-FCCF-4318-B514-187A17B2CE9C_w650_r0_s

کارل لاگرفلد یکی از کلکسیون‌هایش به نام "شوپت عاشق" را نیز با الهام از گربه‌اش طراحی کرد. او می گفت روزی می‌رسد که مردم بیشتر از من، در مورد شوپت صحبت خواهند کرد.

شوپت در عرصه مد و تبلیغات نیز فعال است و از این راه کسب درآمد می کند.

کارل لاگرفلد که هفته گذشته درگذشت، خواسته بود هنگام مرگ پیکرش را بسوزانند و خاکسترش را همراه با خاکستر مادر و گربه‌اش پراکننده کنند.

شنل طراح لباس برند شنل کارل لاگرفلد طراح مد
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین