کد خبر: 35860 A

ببینید: استایل مانکن‌های دیور در مراکش/ کروز ۲۰۲۰ رونمایی شد

ببینید: استایل مانکن‌های دیور در مراکش/ کروز ۲۰۲۰ رونمایی شد

برند دیور از مجموعه کروز ۲۰۲۰ خود که ظریف، خلاقانه و پر از المان‌های فرهنگی و تاریخی است رونمایی کرد.

ایران آرت: میان برگزاری دو مجموعه‌ اصلی که مجموعه‌ی بهار و تابستان و مجموعه‌ی پاییز و زمستان هستند ۶ ماه فاصله وجود دارد. ریسورت یا کروز مجموعه‌ای فرعی است که در این میان رونمایی شده و در ماه نوامبر به بازار می‌آید تا فاصله میان دو مجموعه‌ را پر کند.

مشتریان هدف این مجموعه، کسانی هستند که در فصل زمستان قرار است به مکان‌های گرمسیری سفر کنند. دلیل نامگذاری این مجموعه نیز همین می‌باشد؛ کروز به معنای سفر دریایی است. معمولا در میان این مجموعه‌ها مایو و لباس شنا نیز دیده می‌شود. همچنین مجموعه ریسورت نشان می‌دهد چه چیزی در مجموعه‌ بعد مد خواهد شد.

در ادامه به بررسی مجموعه ی کروز دیور میپردازیم. این مجموعه ظریف، بی‌نظیر، خلاقانه و پراز المان‌های فرهنگی و تاریخی است.

مجموعه کروز ۲۰۲۰ دیور (سرزمین مشترک)

به گزارش سایت سارک، ماریا گراتزیا کیوری، مدیر خلاقیت دیور، در روز ۲۹ آپریل ۲۰۱۹ از مجموعه ی کروز ۲۰۲۰ برند دیور رونمایی کرد. همانند هر سال کشوری بجز فرانسه پذیرای خلاقیت‌های این برند بود و زمانی که صحبت از فرهنگ و تاریخ کهن است چه کشوری بهتر از مراکش؟ کشوری با فرهنگ و تمدن غنی که از سال های دور مورد توجه برند دیور بوده است.

این مجموعه از بهم پیوستگی ایده های مختلف  طراحی شده و نام سرزمین مشترک را گرفته بود. همانند نقشه ای از دنیا که با استفاده از تصاویر و نقاشی‌ها به هم مرتب شده است. سرزمین مشترک همه ما. بهم پیوستگی از فرهنگ های مختلف در قالب مدریال که ماریا آن را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشید.

مکان برگزاری مجموعه دیور ۲۰۲۰

در قلب مراکش حیاط قصر مجلل البدیع میزبان مجموعه بی بدیل دیور و مهمانانش بود.منظره‌ای خیره کننده از استخر فروزان که چشمان حضار را نوازش میکرد. مراکش با برند دیور غریبه نیست، در گذشته های دور کریستین دیور از آن به عنوان منبع الهام استفاده کرده بود و ایو سن لارن نیز زمانی که طراح برند دیور بود علاقه‌ خاصی به فرهنگ مراکش نشان می‌داد. کشوری که تقاطعی از فرهنگ‌های مدیترانه‌ای اروپا و آفریقاست.

مهمانان حاضر در کروز دیور

دیور افراد سرشناس زیادی را در مراکش دور هم جمع کرده بود. شیلین وودلی،لوپیتا نیونگو و جسیکا آلبا که به تازگی وارد ۳۸ سالگی خود شده است با لباسی از دیور در بین مهمانان دیده میشدند. دایانا راس نیز برای اجرای ترانه هایش جز مهمانان ویژه بود. در بین تمامی مهمانان، نامی آشنا برای ما ایرانیان نیز دیده می‌شد نگین میرصالحی یکی از بهترین و مطرح ترین بلاگرهای حال حاضر دنیا که بنیانگذار برند گیسو است. گیسو در حوزه‌ی تولید محصولات تقویتی و زیبایی مو فعالیت می‌کند.

دیور برند دیور ماریا گرازیا چیوری ریزورت ماریا گرازیا کیوری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین