کد خبر: 45346 A

جی‌جی حدید از بزرگترین شکستش پرده برداشت

جی‌جی حدید از بزرگترین شکستش پرده برداشت

سوپرمدل آمریکایی اعتراف کرد از اینکه در برابر اتفاقی که به نظرش "یک جایش می‌لنگیده" سکوت کرده و همان موقع چیزی نگفته، پشیمان است.

ایران آرت: جی‌جی حدید پرده از بزرگ‌ترین شکستش برداشت و اعتراف کرد، از اینکه در برابر اتفاقی که به نظرش "یک جایش می‌لنگیده" سکوت کرده و همان موقع چیزی نگفته، پشیمان است.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از ایندیپندنت، این مدل ممتاز در مصاحبه‌ای که با هماهنگی ریحانا برای شماره ویژه نشریه آی‌دی با او کرده‌اند، صادقانه درباره شغلش سخن گفت و از کنار آمدن با اشتباهاتش در زندگی زیر ذره‌بین افکار عمومی صحبت کرد.

جی‌جی ۲۴ ساله گفت، معتقد است از پسِ هر شکستی پیروزی است و توضیح داد: "بستگی به این دارد که چنین اتفاقاتی را چطور از سر بگذرانیم."

او همچنین تصدیق کرد که یکی از بزرگ‌ترین مواردی که مایه پشیمانی‌اش شده، این بوده که وقتی احساس کرده یک جای کار می‌لنگد، ساکت مانده و اعتراضی نکرده است.

این مدل ممتاز گفت: "به گمانم بزرگ‌ترین ناکامی‌هایم در زندگی و کارم، آن‌ جاهایی رقم خورده که وقتی با صحنه‌ای روبه‌رو شده‌ام و احساس کرده‌ام یک جای کار می‌لنگد، یا اعتماد به نفس کافی نداشته‌ام، یا سنم آن قدر کم بوده که نمی‌توانسته‌ام این اعتماد به نفس را داشته باشم و حقم را بگیرم."

او افزود: "احساس می‌کردم صدایم به جایی نمی‌رسد. گمان می‌کنم توانسته‌ام از این مواردی که یا خودم از خودم ناامید شده‌ام یا با کارهایم دیگران را از خودم ناامید کرده‌ام، کلی درس بگیرم. من دائم در تلاشم و از هرچیزی درسی می‌گیرم."

CbLCDrqW4AA-DM-

حدید در ادامه، از تلاشش برای عبور از آنچه به نظرش ناکامی می‌آمده گفت، و به مردم توصیه‌ کرد با خود "گفت‌وگویی واقعاً صادقانه" داشته باشند. او گفت: "گفت‌وگوی درونی که آدم را مجبور کند از جنبه‌های مختلف به مسئله‌ای نگاه کند و خود را جای دیگران بگذارد."

جی‌جی ادامه داد: "باید اخلاقیات را در نظر گرفت. باید ببینیم می‌خواهیم در زندگی چطور آدمی باشیم و جایگاه خود را در این زندگی پیدا کنیم. من پدرم در آمد تا این‌ها را فهمیدم!"

شماره ویژه "ریحانامه" آی‌دی، به یادبود چهلمین سال انتشار این نشریه منتشر شده است و مطالبی دارد با حضور زنان الهام‌بخشی از جمله خواهران حدید، آدوت آکچ، بنیان‌گذار هشتگ #من_هم، ترانه برک و آدوآ آبوا.

 

مدل مانکن جی جی حدید جیجی حدید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین