کد خبر: 53047 A

استایل خیابانی مدل‌ها در هفته مد پاریس ۲۰۲۰/ لباس‌های کژوال دوباره مد شدند

استایل خیابانی مدل‌ها در هفته مد پاریس ۲۰۲۰/ لباس‌های کژوال دوباره مد شدند

بسیاری از حاضران و مدل‌هایی که در این هفته مد شرکت داشتند، ظاهر ساده‌ای داشتند که این نشان‌دهنده تغییر سلیقه جهانی به سمت لباس‌های کژوال، سوییشرت‌ها و هودی‌های راحت و گشاد است

ایران آرت: در پاریس طراحان تصمیم گرفتند که برخلاف همکارانشان در لندن و نیویورک فشن‌شوی دیجیتالی برگزار نکنند و ترجیح دادند که مجموعه‌های بهار و تابستان ۲۰۲۱ خود را در حضور تعداد محدودی از مهمانان ماسک‌زده نمایش دهند. برندهای کلویی Chloé، کوپرنی Coperni و دیور Christian Dior در خانه‌های لوکس نمایش مد خود را با مدل‌های واقعی در تلاش برای بازگرداندن برخی نمادهای رایج در دنیای مد برگزار کردند.

بسیاری از طراحان مد لباس‌هایی را برای این هفته طراحی کرده بودند که این پیغام را به همگان می‌داد که در این زمانه ما باید برای خودمان لباس بپوشیم.

این تفکر موجب شد که افراد مشهور دنیای فشن نه بر اساس مد، که مطابق با شخصیت خودشان لباس بپوشند. بنابراین بیشتر لباس‌هایی که در استریت‌استایل‌ها می‌بینیم شامل دامن‌های ساده، لباس‌های دو یا چندلایه و آرایشی سبک است.

همچنین بسیاری از حاضران و مدل‌هایی که در این هفته مد شرکت داشتند، ظاهر ساده‌ای داشتند که این نشان‌دهنده تغییر سلیقه جهانی به سمت لباس‌های کژوال، سوییشرت‌ها و هودی‌های راحت و گشاد است. این گرایش همچنین خودش را با انواع کفش‌های کتانی راحت، شلوارهای جین گشاد و پارچه‌های سبک و نرم نشان داد.

همشهری آنلاین نوشت بی‌شک بهترین دستاورد فشن‌شوی امسال پاریس در همین مدت کوتاهی که برگزار شد اثبات این نکته بود که استایل شخصی هیچوقت نمی‌تواند از بین برود حتی در رویارویی با پاندمی کرونا.

به نظر می‌رسد در این فشن‌شو تنوع سلیقه بیشتری نسبت به فشن‌شوهای قبلی وجود داشت و این ممکن است حاکی از آن باشد که اکنون زمان مناسبی است تا درک جدیدی از مد به دست آوریم و در آنچه تاکنون انجام می‌دادیم، تجدیدنظری بکنیم.

در ادامه چند نمونه از استایل‌های خیابانی در این هفته مد را ببینید.
 

                    
 
مدل فشن شو مانکن مدلینگ هفته مد پاریس برند دیور برند کلویی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین