کد خبر: 54847 A

13 نکته برای لایه لایه لباس پوشیدن در پاییز و زمستان و در عین حال گرم ماندن

13 نکته برای لایه لایه لباس پوشیدن در پاییز و زمستان و در عین حال گرم ماندن

وقتی که به جای پوشیدن یک لباس خیلی گرم، چند لایه لباس می‌پوشید، هم باعث گرم شدن شما می‌شود و هم می‌توانید خود را با شرایط مختلف تطبیق بدهید. با ما همراه باشید تا با نکاتی کلیدی در این رابطه آشنا شوید.

ایران آرت: با فرا رسیدن فصل سرما یکی از دغدغه‌های مهم همه آقایان و خانم‌ها خوش پوشی و جذابیت هرچه بیشتر در این فصل و در عین حال گرم ماندن است. یکی از مهمترین قسمت‌های تیپ زمستانی یا پاییزه لایه ای پوشیدن لباس‌ها است. شما می‌خواهید در عین گرم بودن بدنتان، کارا و کاربردی نیز باشید. نباید زیاد لباس بپوشید که قدرت حرکت از شما سلب شود در عین حال باید به قدری بپوشید که بدنتان گرم بماند. ساده بپوشید. در پاییز و زمستان لایه ای پوشیدن یک کار بسیار رایج است. به ویژه در پاییز که در طول روز هوا گرم و هنگام غروب و صبح‌ها سردتر می‌شود باید لایه‌های اضافی لباس به همراه داشته باشیم تا بتوانید میزان لباس‌هایتان را کم یا زیاد کنید. اما در این لایه ای پوشیدن ترکیب رنگ‌ها و بافت‌های لباس‌هایی که میپوشید بسیار اهمیت دارد.

یکی از نکات مهمی‌که تیپ زمستانی را به یک استایل متفاوت و جذاب تبدیل می‌کند، لایه لایه لباس پوشیدن و ست کردن این لایه‌ها با یکدیگر است.روی هم پوشیدن چند لایه لباس سبک (پوست پیازی) اما گرم، نه تنها یک تیپ خاص و منحصربه‌فرد را برای شما درست می‌کند، بلکه متقابلا به شما کمک می‌کند گرم هم بمانید. وقتی که به جای پوشیدن یک لباس خیلی گرم، چند لایه لباس می‌پوشید، هم باعث گرم شدن شما می‌شود و هم می‌توانید خود را با شرایط مختلف تطبیق بدهید و اگر داخل فضای سرپوشیده بروید یا هوا تغییر کند، یکی دو تا از لباس‌های رویی خود را بیاورید. اما مساله مورد اهمیت ایجاد تناسب بین لباس‌ها است. در ادامه با ما همراه باشید تا با نکاتی کلیدی در این رابطه آشنا شوید.

 

1.ترتیب لایه‌ها

برای بیش‌تر مرتب دیده شدن بهتر است همه لایه‌ها را ساده نگه دارید. ترتیب لایه‌های لباس‌های شما باید از لایه‌های نازک و سبک در زیر تا لایه‌های گرم‌تر و ضخیم‌تر در بخش رویی باشد. می‌توانید در زمستان از یک تی‌شرت برای پایین ترین لایه استفاده کنید. تی‌شرت‌ها بهترین گزینه برای لایه‌های پایینی هستند. برای لایه ی رویی آن می‌توانید از سویشرت‌ها و آنگاه در صورت سرد بودن بیشتر هوا از کاپشن استفاده کنید.

2.امتحان کردن لبه‌های لباس از لحاظ کوتاهی و بلندی

بلندترین سجاف‌ها (لبه‌های لباس) لزوما نباید همیشه در بیرونی ترین لایه لباس شما قرار داشته باشند. برای موقعیت‌های شیک تر بهتر است که شما لباس‌های بلند را از رو بپوشید زیرا اگر در انتخاب لباس زمینه اشتباه کنید می‌تواند ظاهر شلخته ای را به استایل شما بدهد.

 

3.اهمیت لباس‌هایی که میپوشید

4

اگر لباسی را به تنهایی نمی‌پوشید آن را در لایه‌های زیرین لباس‌ها، به امید اینکه دیده نخواهد شد، نپوشید. علت لایه لایه پوشیدن لباس‌ها در پاییز و زمستان این است که اگر کمی‌هوا گرم شد، بتوانید با درآوردن لایه‌ها، بدن‌تان را راحت و خنک نگه دارید و خودتان را با محیط تطبیق دهید. پس پیراهنی را که به صورت تکی دوست ندارید بپوشید، زیر ژاکت یا مانتو خود هم پنهان نکنید. جهت مشاهده مدل‌های مختلف و خرید اینترنتی مانتوهای اسپرت و راحتی برای پاییز با قیمت مناسب به این لینک در سایت دیجی‌استایل سر بزنید.

 

4.پوشیدن زیرشلواری

در هوای خیلی سرد، می‌توانید زیر شلواری تنگ و نازکی را زیر شلوار اصلی خود بپوشید. برای فصل سرد زمستان شلوار بلندی انتخاب کنید؛ پارچه‌های کتان و مخمل کبریتی برای هوای سرد گزینه بسیار مناسبی هستند و به اندازه کافی قابلیت تطبیق پذیری را دارند. اگر امکان بارش باران وجود دارد، شلوار بارانی مناسب بپوشید تا آب به داخل لباس‌های شما نفوذ نکند.

 

5.ترکیب رنگی لایه‌های لباس

در پوشیدن چند لایه روی هم، حتما به رنگ لباس‌ها دقت کنید و سعی کنید لباس‌هایی با ترکیب رنگی مشابه و از یک طیف رنگی انتخاب کنید. باید از رنگ‌های مکمل هم استفاده کنید وگرنه ظاهر شما را بهم می‌زند. رنگ‌های مکمل، رنگ‌هایی هستند که یکدیگر را کامل می‌کنند بنابراین بهترین انتخاب برای لایه ای پوشیدن لباس هستند. شیوه ی دیگر متضاد پوشیدن است که می‌تواند ظاهر متفاوتی برای شما ایجاد کند. رنگ‌هایی که در چرخه ی رنگی کنار هم هستند و در یک رنج رنگی قرار دارند، بهترین انتخاب‌ها برای مکمل بودن هستند.

 

6. انتخاب لایه آخر مناسب

لایه آخر و رویی لباس شما اورکت، کاپشن یا پالتو، دستکش و کلاه است. در هوای بسیار سرد پالتو و اورکت گرم بپوشید. بسته به پیش‌بینی وضع هوا از یک مدل کاپشن زنانه بادگیر و بلند یا بارانی برای پوشیدن کمک بگیرید.

 

7.طرح و الگوی لباس‌های لایه ای

6

ساده ترین راه این است که از لباس‌های ساده بدون هیچگونه طرحی استفاده کنید. اما برخی الگوها واقعا می‌تواند ظاهر زیبا و جذابی را برای شما بوجود آورند. اگر از لباس‌هایی استفاده می‌کنند که بیش از یک مورد آنها الگو دارد باید این الگوها باهم‌هارمونی داشته باشند. شلوغ ترین طرح‌ها باید لایه ی بالایی و رویی باشند. نباید از دو لباس با الگوی مشابه هم استفاده کنید، کلا سعی کنید لباس‌های طرح دار را با لباس‌های ساده ست نمایید.

 

8.مطمئن باشید که هر لایه ای برای استایل شما کار می‌کند

هر لایه باید به تنهایی، به عنوان بخشی از لباس کار کند. هنگامی‌که می‌خواهید لباس‌هایتان را بصورت لایه ای بپوشید بایستی توجه داشته باشید که کدام لباس و بافت پارچه و رنگ با کدام رنگ و بافت دیگر هماهنگ می‌باشد و به این فکر کنید که هنگامی‌که یکی از آنها را بیرون بیاورید بقیه چگونه به نظر خواهند رسید. اگر شما در این مورد دقت نکنید ممکن است در هنگام احساس گرما نتوانید لباس رویی خود را در بیاورید و احتمال دارد در داخل این لباس‌ها عرق کنید زیرا شما از این بابت نگران این هستید که تی‌شرت زیر بلوزتان با شلوارتان همخوانی نداشته باشد.

 

9.جنس لباس‌هایی که میپوشید

یک پیراهن نخی یا کشباف آستین بلندرا بر روی زیر پیراهنی خود بپوشید. پیراهن نباید حجیم و بادکرده باشد تا به‌راحتی بتوانید لباس‌های دیگر را هم بر روی آن بپوشید؛ همچنین پیراهن نباید خیلی تنگ و چسبان باشد، تا لایه نازکی از هوا بین لایه‌های لباس شما جریان داشته باشد و حالت عایقی را برای شما ایجاد کند، این هوای عایق گرم بین لباس‌ها باعث می‌شود که بدن شما گرمتر بشود.

 

10.استفاده از بلوز‌های یقه اسکی

یک روش خوب برای لایه لایه لباس پوشیدن، پوشیدن بلوزهای یقه اسکی است. به جای استفاده از شال گردن یا شال‌های بزرگ زمستانی، از یک بلوز یقه اسکی استفاده کن و آن را در اولین سطح لباس‌های خود بپوشید. با این کار چشم از سطح لباس زمستانی‌ها که پالتوها و کت‌های اورسایز هستند، به عمق کشیده می‌شود و تمام لایه‌های لباس شما جلوه پیدا می‌کنند. 

 

11.یک ژاکت یا پلوور روی پیراهن خود بپوشید

این پلوور باید کمی‌گشادتر و حجیم تر از پیراهنی که پوشیده‌اید، باشد؛ اما نباید خیلی تنگ و چسبان باشد یا برعکس خیلی بزرگ و بادکرده باشد که نتوانید کت و کاپشن روی آن بپوشید.

 

12.انتخاب مناسب جوراب

جوراب‌های زمستانی بپوشید. پوشیدن جوراب‌های گرم زمستانی در گرم و خشک نگه داشتن پاها بسیار مهم است. جوراب‌های پشمی‌گزینه بهتری هستند، اگر چه جوراب‌هایی از جنس پشم مصنوعی هم اغلب می‌تواند مناسب باشد. همچنین می‌توانید مانند لباس‌هایتان چند لایه جوراب روی هم بپوشید، اما باید مراقب باشید که پاهایتان در این وضعیت کاملاً راحت باشد و جریان خون قطع نگردد.

 

13.تغییر نسبت‌ها و تعادل

از پوشیدن کت‌های اورسایز نترس، این کت‌ها یکی از بهترین استایل‌ها برای زمستان هستند و کاملاً متناسب این فصل ‌اند. با پوشیدن یک کت اورسایز می‌توانید با خیال راحت، زیر آن هرچه را که بخواهید بپوشید و نگران پف کردن یا درشت به نظر رسیدن اندامتان نباشید. اگر قصد دارید از یک کت اورسایز یا پف دار استفاده کنید، یک شلوار جین تنگ و چسبان بپوشید تا بدین گونه تعادل و تناسب را به هم بریزید. برای مشاهده انواع کت اورسایز در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع می‌توانید از لینک قرار داده شده استفاده کنید.

 

پوشش لباس مدل مانکن فشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین