کد خبر: 64184 A

بلا حدید صورتش را کوبیده‌ و از نو ساخته‌؟/ واکنش خانم سوپرمدل به شایعات

بلا حدید صورتش را کوبیده‌ و از نو ساخته‌؟/ واکنش خانم سوپرمدل به شایعات

بلا حدید به عمل بینی‌اش که فکر می‌کند، می‌گوید پشیمان است که بیش از ۱۰ سال پیش، وقتی ۱۴ ساله بود، جراحی پلاستیک کرده است.

ایران آرت: بلا حدید سوپرمدل ۲۵ ساله آمریکایی در مصاحبه‌ای با مجله ووگ، فاش کرد که بینی‌اش را در سن ۱۴ سالگی عمل کرده است، و توضیح داد که اکنون از این عمل پشیمان است زیرا معتقد است که «اندازه‌اش می‌شد».

او گفت: «کاش بینی موروثی‌ام را نگه داشته بودم. فکر می‌کنم به‌مرور برایم درست و اندازه می‌شد.»

حدید سپس به جزئیات برخی از شایعات جراحی‌های پلاستیکش پرداخت، از جمله اینکه با [انتشار] عکس‌هایی از کارلا برونی، سوپرمدلی که شباهت حدید با او مقایسه می‌شود، به جراحی پلاستیک متهم شده است. به گفته این سوپرمدل، او همچنین متهم شده است که عمل لیفت چشم، فرم‌دهی فک و تزریق لب انجام داده است، که گفت صحت ندارد.

بلا حدید

به گزارش ایندیپندنت، بلا حدید آمریکایی توضیح داد: «مردم فکر می‌کنند من صورتم را کوبیده‌ام و ساخته‌ام چون توی یکی از عکس‌های نوجوانی‌ام تپلی به نظر می‌رسم. کاملا مطمئنم شما هم الان شبیه ۱۳ سالگی‌تان نیستید، درست است؟ من هرگز از فیلر استفاده نکرده‌ام. بیایید بحث را تمام کنیم. من با این موضوع مشکلی ندارم، اما من اهلش نیستم.»

او در ادامه افزود: «هرکس فکر می‌کند که من لیفت چشم انجام داده‌ام یا هرچه اسمش است‌ــ نوارچسب صورت است! قدیمی‌ترین ترفند.»

بلا حدید

با وجود این، به گفته حدید، این موشکافیِ مدام سبب شده است که به سندرم خودویرانگری (imposter syndrome) دچار شود که بنا به تعریف وب‌سایت وری ول مایند (Very Well Mind)، می‌تواند «تجربه درونی باور به این باشد که شما به اندازه‌ای که سایرین تصور می‌کنند شایسته و توانمند نیستید». حدید همچنین گفت برخی انتقادها در کار باعث «برداشت نادرست» در موردش شده است.

او گفت: «این سندرم خودویرانگری را داشته‌ام، مردم باعث شده‌اند احساس کنم لایق هیچ‌کدام این‌ها نبوده‌ام. مردم همیشه حرفی دارند بزنند، اما باید بگویم این صنعت و اطرافیانم همیشه در موردم برداشت نادرست داشته‌اند.»

حدید همچنین آشکارا در این مورد صحبت کرد که در دوران بچگی مدام با خواهرش، جی‌جی حدید، مقایسه می‌شد. این مدل به خاطر می‌آورد که احساس می‌کرد «به باحالی» خواهر بزرگ‌ترش نیست.

جی جی و بلا حدید

او به ووگ گفت: «من خواهر زشت‌تر بودم. خواهر موتیره من بودم. به اندازه جی‌جی باحال و خوش‌برخورد نبودم. این واقعا حرفی است که مردم درباره‌ام می‌زدند. و متاسفانه، وقتی حرفی را بارها به تو بزنند، باورش می‌کنی.»

 

بلا حدید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین