کد خبر: 71194 A

سلبریتی| استایل سلبریتی ها

ببینید: عجیب‌ترین لباس‌هایی که سلبریتی‌ها در سال 2023 پوشیدند

ببینید: عجیب‌ترین لباس‌هایی که سلبریتی‌ها در سال 2023 پوشیدند

هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها در سال ۲۰۲۳ گاه مرزهای خلاقیت را در عرصه مد و لباس جابجا کردند و گاهی نیز برای ابراز وجود تنها به جسارت محض تکیه کردند.

ایران آرت: همزمان با سپری شدن روزهای پایانی سال ۲۰۲۳ کمی در مسیر خاطره قدم می‌زنیم و برخی از نمادین‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین مد و لباس سلبریتی‌ها را در سالی که سپری شد، مرور می‌کنیم.

بنا بر گزارش یورونیوز، هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها در سال ۲۰۲۳ گاه مرزهای خلاقیت را در عرصه مد و لباس جابجا کردند و گاهی نیز برای ابراز وجود تنها به جسارت محض تکیه کردند. 

سلام باربی!

Margot Robbie

در سال ۲۰۲۳، رنگ صورتی به رنگ غیر رسمی سال بدل شد، آن هم به لطف فیلم پرفروش باربی.

در طول تور جهانی عوامل فیلم، مارگو رابی، ستاره برجسته فیلم، یکی پس از دیگری با به تن کردن لباس‌هایی که یادآور مدل‌هایی بود که پیشتر عروسک‌های باربی به تن کرده بودند، نگاه‌ها را به خود خیره کرد.

مد عجیب و غریب سم اسمیت

Sam Smith

سم اسمیت وقتی در مراسم جوایز بریت (BRIT) با این لباس بادی سفارشی ظاهر شد، سر و صدای زیادی به پا کرد.

این مجموعه، یک کت و شلوار لاتکس کاملا مشکی شخصی‌سازی شده توسط برند مد مستقر در لندن یعنی هری (Harri) بود که دارای شانه‌های برجسته و ران‌های باد کرده‌ای بود که به سمت بیرون باز شده بودند.

اسمیت با دستکش‌های براق و چکمه های پاشنه بلند مشکی جذابیت بیشتری به ظاهر خود اضافه کرد.

کمد لباس شگفت‌انگیز شالامی

Timothee Chalamet

تیموتی شالامی، بازیگر آمریکایی نقش اصلی ویلی وانکا در تور جهانی عوامل فیلم، پیراهن را کنار گذاشت و کت و شلواری به رنگ سرخابی از پارچه مخملی پوشید.

این کت و شلوار از مجموعه بهار و تابستان تام فورد برای ۲۰۲۴ تهیه شده بود.

پاپِ کاپشن پوش

An AI generated image of Pope Francis looking dapper in a white puffer jacket

اوایل امسال تصاویری از پاپ فرانسیس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را کاپشن پوش نشان می‌داد. 

اما سپس مشخص شد، عکس‌های پاپ کار ابزار‌های تصویرساز هوش مصنوعی بود.

شورت و کراوات

Pedro Pascal

پوشیدن شورت روی فرش قرمز منظره نادری است، اما پدرو پاسکال، هنرپیشه، امسال با سرپیچی از عرف در نیویورک سر و صدایی به راه انداختند.

پاسکال با ترکیب مشکی و قرمز والنتینو از پله‌ها بالا رفت که شامل یک کت و پیراهن قرمز، یک کراوات مشکی، چکمه‌های مشکی و شورت سیاه بسیار کوتاه بود.

قدرت گُل

Bad Bunny

بد بانی، رپر پورتوریکویی و دومین هنرمند پرطرفدار جهان در سال ۲۰۲۳، یکی از خیره‌کننده‌ترین لباس‌ها را در مراسم جشن مت‌گالا در نیویورک به تن کرد.

او با یک کت و شلوار بدون پشتِ سفید که دنباله‌ای ۸ متری داشت، در جمع حاضر شد و جلوی دوربین‌ها ایستاد. 

شیک و به‌روز مثل پالترو

This combination of photos show actor Gwyneth Paltrow at the courthouse for her trial in Park City, Utah on March 28, 2023, from left, March 21, and on March 27.

گوئینت پالترو، هنرپیشه آمریکایی، امسال، در طول هفته حضورش در دادگاه یوتا برای حل و فصل یک پرونده مربوط به تصادف به حین اسکی، ژاکت‌های ترمه‌ای و چکمه‌های لوکسی را پوشید که اثری از برندهای گران آنها بر رویشان دیده نمی‌شد.

مد و لباس باربی مارگو رابی استایل سلبریتی ها سم اسمیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین