کد خبر: 17394 A

ببینید: رستورانی که شما را با موجودات زیر آب پیوند می‌دهد

ببینید: رستورانی که شما را با موجودات زیر آب پیوند می‌دهد

طراحی داخلی رستورانی در چین تجربه ای متفاوتی در دنیایی رویایی و سرشار از انرژی همانند زیر آب را القا می کند

ایران آرت: رستوران BLUFISH-APM طراحی شده توسط گروه معماران SODA در سطح زیرین مرکز خرید APM در پکن چین واقع شده است. فضای داخلی رستوران به گونه ای طراحی شده است، که تجربه ای متفاوتی در دنیایی رویایی و سرشار از انرژی همانند زیر آب را القا می کند. این مفاهیم همچون آثاری هنری بر بومی از جنس شبکه‌ی فلزی که از سقف به کف امتداد یافته و طیف رنگ های صورتی و آبی بر پس زمینه ی سفید بوم نقش بسته است.

2

به گزارش آرل به نقل از آرک دلی، با خلق قوسی که دو فضای غذا خوری را به هم متصل میکند حس تداوم و اتصال تقویت و از ارتفاع موجود حداکثر استفاده را برده شده است. این لایه، به طور کلی، فضای داخل رستوران را به خوبی بسط داده تا چهار بخش مختلف از رستوران را همچون غارهای آبی، که فضایی مستقل از محل غذا خوری می باشند، بهم متصل کند.

برای انعکاس این طرح ها و گرما بخشیدن به رنگ های منظره ی خلق شده در رستوران،بعد از تلاش های مکرر، شش نقش ساده و مینیمال انتخاب شدند تا بیشتر نمایشگر گیاهان مرجانی و آبزی های زیر آب و دسته ی ماهی ها باشد.

3

برای انجام این طرح ها،از برش لیزری نقوش بر روی شبکه ی فلزی اصلی استفاده شده که در مرحله ی بعد به لایه ی منحنی سفید رنگی متصل شده است. طراحی درنظر گرفته شده داخل رستوران به منظور ایجاد تصویری منحصربه فرد از زیر آب،به گونه ای خلق شده است که جلوه های بصری نیز به همان صورت جذاب، نیمه شفاف، سیال و توأم با ناپایداری باشد، و در نهایت انتظار می رود که  بازدیدکنندگان در داخل آن احساس راحتی و دنجی کنند، همانطور که هوای تازه ی دریای مدیترانه در جنوب فرانسه این حس را القا میکند.

4

5

6

معماری طراحی داخلی طراحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین