کد خبر: 35975 A

ببینید: سازه‌ شناور و عجیبی که روی آب ساخته شد

ببینید: سازه‌ شناور و عجیبی که روی آب ساخته شد

شما می‌توانید قدم بزنید، روی پل به ماجراجویی بپردازید تا به ترامپولین‌ها برسید و یا دائما بپرید و جنب‌و‌جوش داشته باشید.

ایران آرت: Futurespot، یک سازه شناور روی آب است که تجربه یک سرگرمی جدید را در رودخانه مرکزی Lily عرضه می کند. تاسیسات این سازه از پنج جسم بسیار بزرگ شناور که با یک عرشه ی ۴۰ متری مهار شده‌اند، ساخته شده و استفاده‌های متنوعی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

عرشه برای یک پیاده‌روی آرامش‌بخش مناسب است که انسان را به تامل درباره ارتباط آب و احجام سفید روی آن دعوت می‌کند. این اجسام شناور روی آب که ترامپولین‌ها را نیز دربر می‌گیرند، مکان‌هایی تفریحی و استراحت گاه‌هایی برای کسانی که رویای خوابین زیر نور آفتاب را دارند، می‌باشند.

شما می‌توانید قدم بزنید، روی پل به ماجراجویی بپردازید تا به ترامپولین‌ها برسید و یا دائما بپرید و جنب‌و‌جوش داشته باشید.

Lily(1)


به گزارش آرل، این سازه با لرزیدن به پرش های افراد واکنش نشان می دهد و موجب افزایش نشاط و شادابی آنها می‌شود. نرده ای که به طول دویست متر کشیده شده طراحی را تماما  یکپارچه میکند به طوری که به نظر میرسد از حجم بسیار زیاد انتقال انرژی شروع به کار می کند.

 

جادوی آب و غیر قابل پیش بینی بودن تکان ها  لحظاتی را رقم میزند که بی وزنی، نشاط و حیرت را با هم در می‌آمیزند. حاصل 500 ساعت مطالعه، ۱۴۰۰ ساعت ادراک و ۱۲۰۰ ساعت کار تیمی است.

Lily این سازه  از ۱۰۰۰متر مربع برزنت،۴۱۰ مترمربع مش بافته شده و ۴۵۰ متر مکعب هوا تشکیل شده است. 

Lily(4)

Lily(7)

معماری طراحی معماری مدرن سازه طراحی مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین