کد خبر: 19597 A

افشاگری کیوان ساکت از پشت پرده آهنگ جام جهانی

افشاگری کیوان ساکت از پشت پرده آهنگ جام جهانی

کیوان ساکت در مورد ساختن آهنگی درباره جام جهانی گفت: با توجه به لابی گری‌هایی که در این زمینه وجود دارد هنوز از من درخواستی برای ارائه کار نشده است.

ایران آرت: آهنگساز و نوازنده ایرانی با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی از برگزاری کنسرت در چند شهر و ایده‌پردازی برای تولید آثار موسیقایی با موضوع جام جهانی فوتبال سخن گفت.

کیوان ساکت با اشاره به تازه ترین کارهای خود به خبرگزاری مهر گفت: هفته آینده ابتدا در شهر همدان و سپس در شهر ملایر کنسرت هایی را برگزار می کنم و هفدهم اردیبهشت نیز کنسرتی در دانشگاه کاشان دارم البته تقویم فعالیت های ما برای اجرای زنده در شهرستان ها زیاد است اما با توجه به اینکه تا صدور مجوز و انجام مراحل اداری نمی توان به صورت دقیق چیزی را گفت ترجیح می دهم برنامه های آینده را در فرصت دیگری اطلاع رسانی کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند فعالیت های هنرمندان موسیقی به گونه ای است که استقبال تماشاگران شهرستانی از اجراهای زنده بیشتر از قبل شده به طوری که ما برای تنظیم نوبت اجراها با تراکم مواجه می شویم و نمی دانیم کدام شهر را برای اجرا انتخاب کنیم.

ساکت درباره تولید آثاری با موضوع جام جهانی فوتبال گفت: همان طور که می دانید من طی سال های گذشته در زمینه های مختلف تلاش کردم تا فعالیت هایی را انجام دهم که یکی از این فعالیت ها تولید و طراحی کارهایی برای جام جهانی فوتبال بوده که از مدت ها قبل برای آن برنامه ریزی هایی انجام داده بودم، اما با توجه به لابی گری هایی که در این زمینه وجود دارد هنوز از من درخواستی برای ارایه کار نشده است. به هر حال همه کارشناسان موسیقی می دانند که برای این حوزه همواره باید حمایت های مالی مناسبی وجود داشته باشد که نهادهای دولتی می توانند در این زمینه پیش قدم باشند.

کیوان ساکت جام جهانی روسیه سرود تیم ملی فوتبال آهنگ جام جهان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین