کد خبر: 20199 A

ستاره موسیقی پاپ با "رهایی" برگشت / انتشار آلبوم پس از 6 سال

ستاره موسیقی پاپ با "رهایی" برگشت / انتشار آلبوم پس از 6 سال

آلبوم جدید کریستینا آگیلرا پس از 6 سال منتشر شد.

ایران آرت: کریستینا آگیلرا، خواننده 37 ساله آمریکایی که لقب "پرنسس پاپ" را یدک می‌کشد، پس از 6 سال آلبوم جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش ایران آرت، روز گذشته هشتمین آلبوم آگیلرا با نام "رهایی" منتشر شد تا طلسم منتشر نشدن آلبومی جدید از این خواننده بشکند. "رهایی" شامل 15 قطعه موسیقی است که دو قطعه آن قبلاً منتشر شده است.

آخرین آلبوم آگیلرا پیش از آلبوم جدید این خواننده به 6 سال پیش برمی‌گشت؛ جایی که آگیلرا آلبوم "لوتوس" را در نوامبر سال 2012 منتشر کرد ولی علیرغم موفقیت این آلبوم، 6 سال زمان برد تا اثر جدیدی از آگیلرا منتشر شود.

آگیلرا در پیامی که برای طرفدارانش منتشر شد، با ذوق‌زدگی فراوان به آن‌ها گفت: من یک سازنده و مؤلف موسیقی هستم و خیلی خوشحالم که می‌توانم برای شما بسازم و بخوانم.

کریستینا آگیلرا تا کنون 18 بار نامزد دریافت جایزه گرمی است و بدین ترتیب یکی از موفق‌ترین خوانندگان زن محسوب می‌شود. او اولین آلبومش را سال 1999 منتشر کرد و به سرعت معروف شد.

آلبوم‌های آگیلرا روی هم رفته حدود 250 میلیون نسخه فروش کرده و از این حیث بالاتر از پینک فلوید، مدونا، رولینگ استونز، ماریا کری، سلن دیون و باب مارلی قرار دارد. 

پینک فلوید مدونا ماریا کری کریستینا آگیلرا باب مارلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین