کد خبر: 22636 A

"ماکان بند" مقابل سیروان خسروی ایستاد

"ماکان بند" مقابل سیروان خسروی ایستاد

صفحه رسمی "ماکان بند" با کنایه گفته که آنها بر خلاف سیروان خسروی اهل کارهای تبلیغاتی نیستند.

ایران آرت: گروه پاپ "ماکان" به خوانندگی رهام هادیان و امیر مقاره، به اقدام سیروان خسروی در مورد لغو کنسرتش به خاطر شرایط بد اقتصادی واکنش نشان داد.

به گزارش ایران آرت، صفحه رسمی این گروه پستی را منتشر کرده که در آن به طور غیر مستقیم و با کنایه گفته که آنها بر خلاف سیروان اهل کارهای تبلیغاتی نیستند.

دو روز پیش سیروان خسروی با انتشار مجوز برگزاری کنسرتش در برج میلاد نوشت: وقتى می‌بینم که کمر مردم زیر بار مشکلات شکسته شده و من هم مثل تمام جامعه شرایط روحى نابسامانى دارم. وقتى می‌بینم که تمام کسب و کارها تعطیل شده و نان آورِ خانواده چیزى جز شرمندگى به خونه ش نمیبره ، من هم کنسرت تهران رو لغو و علاوه بر از دست دادن سود ١٢ سانس کنسرت، ١٥٠ میلیون تومان خسارت کنسلىِ اجرا به سالن پرداخت میکنم، ولى شرافتم رو به منافع شخصى خودم نمیفروشم.

ماکان‌بند در پاسخ به این اقدام سیروان نوشت: ما ترجیح میدیم 2 ساعت شادی و حال خوب رو از هوادارامون دریغ نکنیم و از عواید کنسرت‌ها به آدم‌های نیازمند بدیم. با کنسل کردن یک برنامه دو ساعته هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و باید بگیم که اهل کارهای تبلیغاتی هم نیستیم. از روز اول با مردم صاف و صادق بودیم.


photo_2018-06-27_14-16-01 (2)

سیروان خسروی ماکان بند رهام هادیان امیر مقاره
نظرات خوانندگان
  • بی نام ایرانی
    پاسخ

    برادر این یارو که کنار ماکان بنده سیروان نیستش اول برو تحقیق کن ببین این کیه بعد بیا اینجا بگو ماکان بند مقابل سیروان وایساد . یعنی تا این تو .....

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین