کد خبر: 32547 A

سیاوش ظهیرالدینی: وجود آیین نامه به جشنواره موسیقی فجر نظم داده است

سیاوش ظهیرالدینی: وجود آیین نامه به جشنواره موسیقی فجر نظم داده است

سیاوش ظهیرالدینی معتقد است، وجود آیین‌نامه باعث شد که جشنواره سی و چهارم موسیقی فجر با نظم خوبی برگزار شود.

ایران آرت: سیاوش ظهیرالدینی، آهنگساز و نوازنده باسابقه کشور درباره سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر رویداد هنری مهمی است که هر ساله برگزار می‌شود پس این جشنواره فقط نباید مختص افراد سرشناس و به نام باشد بلکه باید از هنرمندانی که هنوز نتوانسته‌اند هنر خود را ارائه دهند دعوت کنیم تا در این جشنواره حضور داشته باشند.

ظهیرالدینی در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرد: جشنواره موسیقی نباید سلیقه‌ای باشد بلکه باید با نظر کارشناسان این حوزه برگزار شود. اینکه امسال این رویداد دارای آیین نامه مشخص شده است این معضل را برطرف کرده است.

این نوازنده افزود: به کمک این جشنواره می‌توانیم استعدادهای جوان را به مخاطبان معرفی کنیم و جوانان می توانند در این جشنواره هنر خود را ارائه دهند و مخاطبان خود را پیدا کنند.

این آهنگساز در ادامه تاکید کرد: جشنواره موسیقی فجر و همه جشنواره ها باید به دور از حاشیه باشد تا به هدف اصلی خود برسد زیرا حاشیه جشنواره را از مسیر اصلی خود خارج می کند.

ظهیرالدینی گفت: هنرمندان باید چشم و هم چشمی را کنار بگذارند و با هم و دست در دست هم بهترین‌ها را برای هنر کشور رقم بزنند.

این هنرمند افزود: به نظر من مهم‌ترین اتفاق جشنواره موسیقی فجر امسال این است که به آثار آهنگسازان ایرانی توجه ویژه‌ای شده است. بر این اساس آثار بسیاری از بزرگان موسیقی در جشنواره اجرا می‌شود که این نشان‌دهنده این است که جشنواره می‌خواهد موسیقی ایرانی را گسترش دهد و مخاطبان را بیش‌تر با موسیقی ارزشمند آشنا کند.

سیاوش ظهیرالدینی در ادامه بیان کرد: ما هنرمندان و پیشکسوتان برجسته‌ای در حوزه موسیقی داریم که آثار آنها ماندگار شده است ولی هنوز خیلی‌ها با این آثار آشنا نیستند پس با این اقدام مهم جشنواره امسال این آثار اجرا و به گوش مخاطبان می‌رسد.

این نوازنده تاکید کرد: همچنین وجود آیین‌نامه در جشنواره سبب می‌شود که این رویداد هنری سمت و سوی مشخصی داشته باشد و این اتفاق بعد از ۳۳ سال رخ داده است. آیین‌نامه سبب می‌شود جشنواره نظم داشته باشد که در جشنواره امسال شاهد این نظم هستیم.

 

           

 

جشنواره موسیقی فجر سیاوش ظهیرالدینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین