کد خبر: 32642 A

سینا ذکایی: جشنواره موسیقی فجر مسیر و هدف خود را پیدا کرده است

سینا ذکایی: جشنواره موسیقی فجر مسیر و هدف خود را پیدا کرده است

سینا ذکایی گفت: وجود آیین‌نامه نشان می‌دهد که جشنواره موسیقی فجر مسیر و هدف خود را پیدا کرده است ولی هنرمندان هم باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

ایران آرت: سینا ذکایی سرپرست ارکستر بادی تهران درباره سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر برای هنرمندان جوان مفید است زیرا می‌توانند با مخاطبان از نزدیک در ارتباط باشند. همچنین هنرمندان پیشکسوت می‌توانند بهترین موسیقی را به گوش مخاطبان برسانند.

ذکایی در گفت‌وگو با جام جم بیان کرد: حضور پیشکسوتان در جشنواره مفید است زیرا آن‌ها چندین سال در حوزه موسیقی فعالیت کرده‌اند و می‌دانند چگونه مخاطبان را با موسیقی آشتی دهند.

این هنرمند تاکید کرد: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر نسبت به سال‌های گذشته بهتر برگزار شده، زیرا برنامه‌ریزی خوب و دقیقی صورت گرفته است.

سرپرست ارکستر بادی تهران در ادامه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله این است در سال‌های گذشته هنرمندان و هنر دوستان شهرهای دیگر اغلب سهم کمی از موسیقی در جشنواره فجر داشتند. ولی امسال ۲۵ درصد از اجراهای جشنواره سی و چهارم در اختیار اهالی شهرهای غیر از پایتخت است و جشنواره در هفت استان دیگر با تعداد اجراهای در خور توجه در حال برگزاری است.

سینا ذکایی افزود: وجود هنرمندان شهرهای دیگر در جشنواره فجر ضروری است زیرا آنها هم سهم دارند. در سال‌های گذشته زیاد به این موضوع بها داده نمی‌شد ولی امسال سهم این عزیزان زیاد شده است. همه هنرمندان عزیز هستند و برای موسیقی زحمت می‌کشند در نتیجه باید از حضور همه هنرمندان استفاده شود.

سرپرست ارکستر بادی تهران در پایان گفت: جشنواره امسال به همه بخش‌ها و ژانرهای موسیقی توجه کرده است و به همین دلیل همه از برگزاری این جشنواره راضی هستند.

 

 

جشنواره موسیقی فجر سینا ذکایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین