کد خبر: 39749 A

اسطوره موسیقی راک در ونیز/ بازی در نقش مرد شیطان‌صفت

اسطوره موسیقی راک در ونیز/ بازی در نقش مرد شیطان‌صفت

میک جگر یکی از اسطوره‌های موسیقی راک که برای پروموت فیلم "بدعت نارنجی" به ونیز سفر کرده بود، از تظاهر کنندگان حامی محیط زیست بر روی فرش قرمز این جشنواره حمایت کرد.

ایران آرت: میک جگر خواننده اصلی گروه رولینگ استونز و دونالد ساترلند بازیگر کهنه‌کار آمریکایی در جشنواره ونیز از تظاهرات معترضان به وضعیت اقلیمی روی فرش قرمز این جشنواره حمایت کردند. آنها امروز در نشست خبری فیلم "بدعت نارنجی" که هردو در آن بازی کرده‌اند، صحبت کردند.

جگر در این نشست پرسش و پاسخ در برابر سوالی درباره حضور ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از تظاهر کنندگان که به تغییرات اقلیمی در جهان و همچنین حضور کشتی‌های تفریحی بزرگ در ونیز معترض بودند، جواب داد: "خوشحالم که اعتراض می‌کنند. چون آنها قرار است میراث داران کره زمین باشند. در حال حاضر در موقعیت دشواری هستیم. بخصوص در آمریکا که همه شیوه‌های حفاظت از محیط زیست توسط دولت فعلی کنار گذاشته شده است."

به گزارش آی سینما، بیشتر معترضان در جشنواره به سازمانی به نام کمپ اقلیمی ونیز تعلق داشتند. این سازمان می‌گوید حضور قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی در کانال‌های آب ونیز در حال ویران کردن پایه‌های این شهر تاریخی است.

دونالد ساترلند هم درباره اعتراض به وضعیت آب و هوایی و محیط زیست جهانی یادآوری کرد اقدامات حفاظت از محیط زیست که در دولت اوباما وضع شد چندان کافی نبود، اما در حال حاضر ویران شده است.

این بازیگر سپس به آتش سوزی در جنگل‌های آمازون اشاره کرد و گفت: "اقدامات حفاظتی در برزیل هم ویران شده و قرار است در انگلستان هم ویران شود. علاقه‌مندان محیط زیست باید سخت‌تر مبارزه کنند و باید بیشترین حمایت ممکن از آنها بشود."

فیلم "بدعت نارنجی" که جوزپه کاپوتوندی کارگردان ایتالیایی آن را ساخته، بر اساس رمانی به همین نام مقابل دوربین رفته که دنیای پشت پرده جمع آوری و خرید و فروش آثار هنری را در قالب داستانی جنایی روایت می‌کند.

میک جگر در این فیلم نقش یک کلکسیونر شیطان صفت را بازی می‌کند. این خواننده در کنفرانس خبری فیلم گفت که از بازی در این نقش لذت برده است.

 

جشنواره فیلم ونیز رولینگ استونز میک جگر موسیقی راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین