کد خبر: 45710 A

نانسی عجرم متهم به سرقت شد

نانسی عجرم متهم به سرقت شد

هنرمند عراقی در ادعایی بحث برانگیز، نانسی عجرم را متهم به سرقت هنری کرد.

ایران آرت: در حالی‌که خواننده لبنانی، نانسی‌عجرم پس از قتلی که در خانه وی رخ داد و منجر به فوت یک شخص شد در وضعیت تنش و اضطراب زندگی می‌کند این هنرمند با اتهام جدیدی از سرقت روبرو شده است. پس از انتشار آهنگ جدید نانسی با عنوان "قلب من، قلب من"، هنرمند عراقی رونی‌داوود او را به دزدی ایده این آهنگ از او که با همین نام همراه بود متهم کرده و به قول رونی‌داوود نانسی کلمات ترانه او را هوشمندانه تغییر داده است.

داوود در پستی در حساب خود در فیس بوک گفت: نانسی‌عجرم آهنگ "قلب من، قلب من" را منتشر کرد و من متوجه شدم کلمات او از ترانه من سرقت شده است و همان عنوان و ایده و همان کلمات مثل قلب، چشم، شب‌بیداری و شبها و...استفاده شده‌است.

به گزارش تابناک باتو، وی افزود: وقتی بیشتر بررسی کردم، متوجه شدم سه بخش ترانه‌ام سرقت شده، من این آهنگ را پنج ماه پیش منتشر کردم، این ترانه از سخنان شاعر بزرگ توفیق‌فاخوری الهام گرفته شده، اما نانسی آن را به لهجه لبنانی تبدیل کرده است. اول که عنوان را دیدم با خودم فکر کردم تشابه اسمی چیزی نیست و ممکن است به هر حال رخ دهد و به خودم گفتم شباهت امری ممکن است، اما کلماتی بودند که شکم را درباره سرقت ترانه‌ام به یقین تبدیل کردند.

این ترانه سرای عراقی با انتشار فیلمی شش مورد از وجه تشابه بین ترانه خود و ترانه نانسی عجرم را برشمرد و به طور مستند به سرقت نانسی‌عجرم و ترانه‌سرای او تأکید کرد.

نانسی عجرم

 

خواننده زن نانسی عجرم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین