کد خبر: 46982 A

ستاره‌های منچستر یونایتد در کنسرت موسیقی ایرانی

ستاره‌های منچستر یونایتد در کنسرت موسیقی ایرانی

در پایان کنسرت هنرمندان ایرانی و بازیکنان منچستر یونایتد با هم دیدار داشتند و در نهایت یکی از خاطره‌انگیزترین فریم‌ها با حضور ستاره‌های موسیقی ایران و ستاره‌های فوتبال جهان ثبت شد.

ایران آرت: هوشنگ ظریف استاد تار که روزگذشته در ٨١ سالگی درگذشت ده سال قبل در لندن و در مقابل چشم ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان هنرموسیقی ایرانی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ورزش سه، اکبر گلپایگانی خواننده مطرح موسیقی ایران در دوران جوانی فوتبال بازی می کرد. او بازیکن گوش چپ تیم های تهرانجوان، دارایی و سرباز بود:" اگر توپ به ما می رسید و عزیز اصلی هم کنار می کشید شاید گلی هم به ثمر می رساندم." اوبه خاطر همین ویژگی یک  فوتبالی تمام عیار است ،تیم های مورد علاقه اش رئال مادرید و منچستر یونایتد هستند. در سال 1389 (2010) او کنسرتی در لندن داشت که این موضوع باعث شد چند تا از ستاره های بزرگ آن زمان تیم منچستر یونایتد برای شنیدن موسیقی و صدای گلپا به کنسرت او بروند.

مرحوم هوشنگ ظریف هم در این کنسرت نوازنده تار بود و در نهایت هم منجر به یک عکس یادگاری فوق العاده در پایان کنسرت شد.

ماجرا گویا از این قرار بوده که یکی از شاگردان استادگلپایگانی که با اعضای تیم منچستر یونایتد در ارتباط بوده ، از سوابق هنری و آثار او برای آن ها می گوید و بازیکنان منچستریونایتد نیز بعد از شنیدن چند قطعه از ترانه‌های گلپا تصمیم می‌گیرند که به کنسرت این خواننده ایرانی بروند.

01484113

حضور ستاره های منچستر یونایتد مثل پل اسکولز، ریو فردیناند و گری نویل در این کنسرت باعث شد تا توجه رسانه ها و هواداران پرشمار این بازیکنان و فوتبال در انگلستان به آن معطوف شود. در پایان کنسرت هم یک عکس یادگاری و خاطره انگیز با حضور مرحوم هوشنگ ظریف ، اکبرگلپایگانی در کنار پل اسکولز، ریو فردیناند و گری نویل گرفته شد تا یکی از خاطره انگیزترین فریم ها با حضور ستاره های موسیقی ایران و ستاره های فوتبال جهان ثبت شود.

هوشنگ ظریف نوازنده تار  بیش از ۵٠ سال در عرصه موسیقی فعالیت کرد و یکی از مهمترین نام ها در تاریخ موسیقی ایران به شمار می آید.

او شاگرد استادانی چون علی‌اکبرخان شهنازی، روح‌الله خالقی، موسی و جواد معروفی بود و همچنین شاگردان مطرحی چون حسین علیزاده، داریوش طلایی، ارشد طهماسبی و حمید متبسم را به موسیقی ایران معرفی کرد.

هوشنگ ظریف روز گذشته به علت ایست قلبی درگذشت. روحش شاد.

 

منچستر یونایتد اکبر گلپایگانی موسیقی ایرانی هوشنگ ظریف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین